Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er jeg tilbage igen efter 14 dages indlæggelse med en kollapset lunge. IGEN. :/
Det har bare været en rigtig hård omgang, og så har jeg undværet min lille prinsesse.. Øv det var næsten det hårdeste.
Men jeg ville bare lige hilse på..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Emily2012<3 skriver: Så er jeg tilbage igen efter 14 dages indlæggelse med en kollapset lunge. IGEN. :/ Det har bare været en rigtig hård omgang, og så har jeg undværet min lille prinsesse.. Øv det var næsten det hårdeste. Men jeg ville bare lige hilse på..
VELKOMMEN tilbage søde
Nadia&Daniel skriver: VELKOMMEN tilbage søde
Tusinde tak søde..
Benjamins'mor skriver: Det er jeg ked af at høre. Kan man godt "lave" en kollapset lunge?
Det er jeg ked af at høre. Kan man godt "lave" en kollapset lunge?
Det går nu nok. Bare hårdt at undvære min lille diva..
Hvad mener du med "lave"?
Emily2012<3 skriver: Det går nu nok. Bare hårdt at undvære min lille diva.. Hvad mener du med "lave"?
Benjamins'mor skriver: Altså hvis den er kollapset, er den så ikke "gået i stykker"?
Altså hvis den er kollapset, er den så ikke "gået i stykker"?
Nåh på den måde..
Jo der var hul i.. Så jeg fik dræn i, så den blev "pustet" op igen..
Det er 2. gang det er sket, så nu har jeg 60-80% chance for at den gør det igen.
Emily2012<3 skriver: Nåh på den måde.. Jo der var hul i.. Så jeg fik dræn i, så den blev "pustet" op igen.. Det er 2. gang det er sket, så nu har jeg 60-80% chance for at den gør det igen.
Håber at du er okay og at det IKKE sker igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128