Hvor skal jeg ringe hen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Disarobi

Hej.

Vi har været igennem et trælst år med tre spontane aborter. Sidste gang fik vi på akutstuen at vide vi ville blive 'kaldt ind til en udredning om to mdr'. Nu er der gået ti uger og jeg er ved at være bange for at være glemt i systemet. ..

Er der nogen der har prøvet det og evt ved hvor man kan ringe og gøre opmærksom på at man stadig venter på en inkaldelse??

Er det akutstuen, ambulatoriet, receptionen eller hvad???

Håber nogen kan hjælpe!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Tullepoder

Ved det ikke, men jeg tænker det er lægen man kontakter. Så sender de en henvisning ?

Anmeld

28. november 2012

Disarobi

Det kan godt være, men det var jo inde på sygehuset vi fik at vide vi ville blive kaldt ind, det ved min praktiserende læge jo intet om??

Anmeld

29. november 2012

et-ønske

Bihsberg skriver:

Hej.

Vi har været igennem et trælst år med tre spontane aborter. Sidste gang fik vi på akutstuen at vide vi ville blive 'kaldt ind til en udredning om to mdr'. Nu er der gået ti uger og jeg er ved at være bange for at være glemt i systemet. ..

Er der nogen der har prøvet det og evt ved hvor man kan ringe og gøre opmærksom på at man stadig venter på en inkaldelse??

Jeg ville ringe til gyn. ambolatorium - det er vel dem der skal undersøge dig og hjælpe Jer videre

Anmeld

29. november 2012

FrkZier

Bihsberg skriver:

Hej.

tror jeg havde ringet til det gynækologiske amb. og forhørt mig

Anmeld

29. november 2012

Disarobi

Tak for hjælpen, har lige haft ringet og min journal bliver lagt frem til en læge, så hører jeg noget snarest... Hvornår det så end er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.