Hvilke vinterstøvler har du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Na-Wi

Jeg har et par Sorel støvler.. Elsker dem, man kan ikke fryse om tæerne i dem hehe.. Så vinter og minus grader, bare kom an

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Koen.

Jeg har et par Sorel støvler, de eneste der nogensinde har kunne holde mine fødder varme

Anmeld

29. november 2012

**Ønskebabyen

Sirhc :) skriver:

Det er en str 40..
Jeg bruger normalt 39

Okay.. Nu har jeg jo godt nok købt de andre.. Men hvis ikke de er noget, så vender jeg lige tilbage Hvad farve har de og hvad tænker ud af pris?

Anmeld

29. november 2012

**Ønskebabyen

Chili skriver:

Ja, de er skønne!
Men så længe man ikke har kolde fødder, er det vigtigst

Dét er rigtigt, meeeeeen man kan jo altså også købe støvler til mindre der også holder fødderne tørre og varme!

Anmeld

29. november 2012

**Ønskebabyen

Baby5 skriver:

De støvler har min datter i sort. Hun har stort set ikke haft andet på siden hun fik dem, de er dejlig varme og passer jo til alt :-) De er heller ikke "stive og klodsede", så vil kun anbefale dem - på hendes vegne :-)

Wuhuu, dejligt at høre! De er nemlig bestilt - både et par til mig i sort og et par i hvide til min søster

Anmeld

29. november 2012

**Ønskebabyen

Na-Wi skriver:

Jeg har et par Sorel støvler.. Elsker dem, man kan ikke fryse om tæerne i dem hehe.. Så vinter og minus grader, bare kom an

Håber disse er lige så gode

Anmeld

29. november 2012

**Ønskebabyen

Lærke&Liam. skriver:

Jeg har et par Sorel støvler, de eneste der nogensinde har kunne holde mine fødder varme

Anmeld

29. november 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
**Ønskebabyen skriver:

Okay.. Nu har jeg jo godt nok købt de andre.. Men hvis ikke de er noget, så vender jeg lige tilbage Hvad farve har de og hvad tænker ud af pris?

Jamen det er en model Caribou.. De er sådan beige/brune agtige..

Og du kan dem til 600 incl..

http://www.trendsales.dk/listings/sorel-vinterstoe vle/27961057?forum=119&road=my_items

Anmeld

29. november 2012

Fenja09

**Ønskebabyen skriver:

Lad mig se jeres vinterstøvler piger

Jeg har kig på disse:

http://www.ny-form.com/shop/just-winter-vinterstoe vle-15530p.html

Nogle der kender en god side hvor der måske er tilbud på støvler?

Jeg går i militærstøvler fra sen efterår til tidlig forår - de kan tåle både regn, slud og sne og så er de varme. Min kæreste er soldat, så nok derfor at jeg har fået øje for dem. De er desværre ved at være slidt, så skal have et nyt par til næste år.

/Fenja

Anmeld

29. november 2012

Victoria2013

Jeg ved ikke om jeg får købt mig nogle "vinterstøvler" i år, det er ikke hvert år jeg har det. Til gengæld er jeg ret god til at bruge tykke sokker og striksokker i mine støvler om vinteren, så det er ikke rigtig nødvendigt med særlige støvler. Bare nogle fede støvler hvor jeg kan have mindst 2 par sokker på i

Ligenu har jeg nogle helt fantastiske Dr.Martens støvler som jeg købte i London i sommers og de skal nok holde længe - hvilket de også bare har at gøre til 1500 kr Den eneste ulempe er dog, at der ingen lynlås er, så overvejer at købe et par ekstra støvler jeg kan bruge når maven er blevet større... men jeg er bare så glad for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.