Over tid, igen igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Anonym trådstarter

Åhh, jeg er så træt af min krop! Sidste gang kom den til tiden, sidste gang igen gik jeg 3 dage over - og nu er jeg over tid igen!! Hvorfor er min cyklus blevet så fucked up? Jeg har ikke væretpå p-piller i 2½ år, det kan ikke stadig være dem. 

Chancen for graviditet er lige 0 denne gang. Vi startede efter sidste mens på Gele royal - begge to og jeg med grøn the og gravitamin MEN!! Vi har haft brug for en pause og derfor har vores sexliv altså også stået på pause (LÆS: rigtig meget pause = 1 gang siden sidste mens!!), men måske var det lige denne gang? Ej det kan jeg ikke tro, for det var 5 dage efter mens og sidst jeg tjekkede ÆL lå den på 15 dage efter mens, men igen, min cyklus har jo rykket sig nogle dage i den ene ende, så måske har ÆL også rykket sig?

Åh jeg bliver tosset i hovedet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Chili-mor

vil bare lige sige.. håber at det lykkedes for jer på et tidspunkt..

Vi havde været igang med PB i et halvt år, med masser af sex, det gav ikke gevinst, så da vi besluttede at ligge Pb lidt på hylden da det åbenbart ikke skulle være nu..

Vi havde kun sex engang efter min mens.. Men så var der sq gevinst...

min cyklus var også mærkelig, den rykkede sig til op med en uge... fra gang til gang...

men kan sq godt forstå du er træt af det, ville jeg også være....

men  fingere for i snart har en bebs på vej

Anmeld

28. november 2012

Anonym trådstarter

Chili-mor skriver:

vil bare lige sige.. håber at det lykkedes for jer på et tidspunkt..

Vi havde været igang med PB i et halvt år, med masser af sex, det gav ikke gevinst, så da vi besluttede at ligge Pb lidt på hylden da det åbenbart ikke skulle være nu..

Vi havde kun sex engang efter min mens.. Men så var der sq gevinst...

min cyklus var også mærkelig, den rykkede sig til op med en uge... fra gang til gang...

men kan sq godt forstå du er træt af det, ville jeg også være....

men  fingere for i snart har en bebs på vej

Hold da op, så den ene gang efter mens kan være den rigtige? 

Man holder bare øje med alle tegn kroppen giver fra sig, har i to dage haft lidt ala starten på mens smerter, men det bliver bare ikke til mere! 

Hvis den ikke er kommet fredag tester jeg der

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

Stadig ingen mens 

Hvorfor er min krop så underlig?

Er der andre der har prøvet at have regelmæssig mens i over to år for derefter at få en uregelmæssig?

Anmeld

30. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Stadig ingen mens 

Hvorfor er min krop så underlig?

Er der andre der har prøvet at have regelmæssig mens i over to år for derefter at få en uregelmæssig?

har du testet?

Anmeld

30. november 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Åhh, jeg er så træt af min krop! Sidste gang kom den til tiden, sidste gang igen gik jeg 3 dage over - og nu er jeg over tid igen!! Hvorfor er min cyklus blevet så fucked up? Jeg har ikke væretpå p-piller i 2½ år, det kan ikke stadig være dem. 

Chancen for graviditet er lige 0 denne gang. Vi startede efter sidste mens på Gele royal - begge to og jeg med grøn the og gravitamin MEN!! Vi har haft brug for en pause og derfor har vores sexliv altså også stået på pause (LÆS: rigtig meget pause = 1 gang siden sidste mens!!), men måske var det lige denne gang? Ej det kan jeg ikke tro, for det var 5 dage efter mens og sidst jeg tjekkede ÆL lå den på 15 dage efter mens, men igen, min cyklus har jo rykket sig nogle dage i den ene ende, så måske har ÆL også rykket sig?

Da vi prøvede skete det også rigtig tit at min cyklus svingede fra 28 - 35 dage. Mens jeg var på ppiller var den altid skarp og til tiden, men efter ca. 6mdr. uden ppiller begyndte den at svinge rigtig meget. Plus jeg fik alle mulige sære og anderledes symptomer som jeg overhovedet ikke kunne hitte ud af. Havde mange mange gange hvor jeg tænkte: NU ER DEN DER - men så kom mens.

Jeg håber det snart sker for jer! Det er så hårdt at vente og vente og vente. Sender en stor krammer

Anmeld

30. november 2012

Camillos

Anonym skriver:

her blev pb lagt lidt på hylden grundet flytning... jeg har pco og meget uregelmessig mens.. vi sexede 1 gang den måned.. ogsidder med prinsessen i armene nu så det kan lade sig gøre

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Mens er kommet idag, den dag hvor det faktisk burde være stoppet, det samme skete for to måneder siden hvor den også kom på den "rigtige" slutdato. 

Lige nu har jeg en cyklus på 32 dage, hvor den de andre måneder er på 28 - jeg ved snart ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.