Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
banana3 skriver: Er der ikke en af alle jer der har modtaget den, som kunne ligge den ind ?
Er der ikke en af alle jer der har modtaget den, som kunne ligge den ind ?
Ja, det tænkte jeg også på Bare kopier og lim ind...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Hvis du stadig har den vil jeg da også gerne se den Oenskebaby@gmail.com
Hvis du stadig har den vil jeg da også gerne se den Oenskebaby@gmail.com
Silas&Mille skriver: Det har jeg.Den er hermed sendt
Det har jeg.Den er hermed sendt
Silas&Mille skriver: I weekenden fik jeg lavet madplan udfra alt hvad vi har i fryseren.Det blev til en 9 ugers madplan da jeg sidder med telefonen (computer virker ikke ), kan jeg ikke ligge den ind her, men hvis nogen skulle være interesseret i at se den og få noget inspiration vil jeg gerne sende den på mail Alt kød har vi i fryseren i forvejen.Nogle dage er med opskrifter fundet hovedsageligt på dk-kogebogen eller maduniverset, andre dage er det noget jeg ved hvordan laves uden opskrift Så jer der skulle være interesseret, smid jeg mail her eller send den i en PB
I weekenden fik jeg lavet madplan udfra alt hvad vi har i fryseren.Det blev til en 9 ugers madplan da jeg sidder med telefonen (computer virker ikke ), kan jeg ikke ligge den ind her, men hvis nogen skulle være interesseret i at se den og få noget inspiration vil jeg gerne sende den på mail Alt kød har vi i fryseren i forvejen.Nogle dage er med opskrifter fundet hovedsageligt på dk-kogebogen eller maduniverset, andre dage er det noget jeg ved hvordan laves uden opskrift Så jer der skulle være interesseret, smid jeg mail her eller send den i en PB
Jeg melder mig også gerne under fanerne, mangler nemlig inspiration til noget nyt mad
Brams skriver: Jeg melder mig også gerne under fanerne, mangler nemlig inspiration til noget nyt mad
CAWI skriver: Jeg kunne også godt tænke mig lidt inspiration.milla86@live.dk
Jeg kunne også godt tænke mig lidt inspiration.milla86@live.dk
Jeg vil også gerne se din madplan Synes det er ret imponerende at du har lavet en plan for 9(!) uger! ellenshagen@gmail.com
MyLille skriver: Jeg vil også gerne se din madplan Synes det er ret imponerende at du har lavet en plan for 9(!) uger! ellenshagen@gmail.com
Jeg vil også meget gerne have den :-)
Michellehjort@hotmail.com
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128