Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Silas&Mille skriver: Sendt
Sendt
Tak for det, og undskyld jeg ikke lige har fået svaret på mailen God jul til dig og dine kære!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor1 skriver: DDeDetvva Tak for det, og undskyld jeg ikke lige har fået svaret på mailen God jul til dig og dine kære!!
DDeDetvva
jeg vil meget gerne se den hvis det ik er for sent :-)
caugustsen@hotmail.com
>>Carina<< skriver: jeg vil meget gerne se den hvis det ik er for sent :-) caugustsen@hotmail.com
Silas&Mille skriver: Det er bestemt ikke for sent den ligger gemt på computeren Har sendt dig en mail
Det er bestemt ikke for sent den ligger gemt på computeren Har sendt dig en mail
jeg vil også gerne se den
barbiemilica@hotmail.com
Silas&Mille skriver: I weekenden fik jeg lavet madplan udfra alt hvad vi har i fryseren.Det blev til en 9 ugers madplan da jeg sidder med telefonen (computer virker ikke ), kan jeg ikke ligge den ind her, men hvis nogen skulle være interesseret i at se den og få noget inspiration vil jeg gerne sende den på mail Alt kød har vi i fryseren i forvejen.Nogle dage er med opskrifter fundet hovedsageligt på dk-kogebogen eller maduniverset, andre dage er det noget jeg ved hvordan laves uden opskrift Så jer der skulle være interesseret, smid jeg mail her eller send den i en PB
I weekenden fik jeg lavet madplan udfra alt hvad vi har i fryseren.Det blev til en 9 ugers madplan da jeg sidder med telefonen (computer virker ikke ), kan jeg ikke ligge den ind her, men hvis nogen skulle være interesseret i at se den og få noget inspiration vil jeg gerne sende den på mail Alt kød har vi i fryseren i forvejen.Nogle dage er med opskrifter fundet hovedsageligt på dk-kogebogen eller maduniverset, andre dage er det noget jeg ved hvordan laves uden opskrift Så jer der skulle være interesseret, smid jeg mail her eller send den i en PB
Jeg kunne også godt tænke mig en kopi
sandrawjensen@hotmail.com
frkanonym skriver: Send jeg vil også gerne se den barbiemilica@hotmail.com
Send
Moma skriver: Jeg kunne også godt tænke mig en kopi sandrawjensen@hotmail.com
1990h skriver: send gerne til migchristinawh@hotmail.om
send gerne til migchristinawh@hotmail.om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128