Tager sig til munden spiser og drikker meget lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Jemion

Har en lille fyr på 15 mdr der tager sig til munden, har fået dolodent til ham men tror ikke det er bisserne nu  Hvis han prøver at drikke åbner han bar munden inden han synker så alt løber ud også bliver han ked? Jeg har kun fået ham til at spise en banan og lidt yoghurt Idag  Han havde 38,3 i temp igår aftes, han er mega rød i numsen og har løs afføring.. Nogen forslag til hvad det kan være? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

th

Har en lille fyr på 15 mdr der tager sig til munden, har fået dolodent til ham men tror ikke det er bisserne nu  Hvis han prøver at drikke åbner han bar munden inden han synker så alt løber ud også bliver han ked? Jeg har kun fået ham til at spise en banan og lidt yoghurt Idag  Han havde 38,3 i temp igår aftes, han er mega rød i numsen og har løs afføring.. Nogen forslag til hvad det kan være? 

vores søn er 17 måned og er det samme...

og vi har 2 tænder på vej, og feber op til 39,6.

så tror måske godt det kan være tænderne, vil han være ved dig hele tiden, eller vil an lege?

vores søn vil helst være ved os.

god bedring

Anmeld

28. november 2012

Jemion

Jeg kan ikke se der er nogen nye på vej.. Han vil bare gå rundT og tulle så kommer han og ligger sig hos os når han bliver træt 

tak og god bedring med jeres også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.