Hvad fik I, i KH efter uge 13 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

M&N

DKTiha skriver:

Jeg tillader mig lige at spørge om det herinde..

Kommunen har sendt mig en eboks om hvad jeg får udbetalt.

der står kontanthjælp ikke forsørger : 7762
så bliver der trukket skat : så er der 6519,50 tilbage.

Nu jeg bare nysgerrig. Men hvad fik i hvis jeg må vide

Jeg søgte først KH da jeg var 23 uger henne - her hedder taksterne 6.660 før skat som ikke-forsøger. Gravid over 12 svangerskabsuge 10.335 før skat og 13.732 før skat når du har født

Jeg får 10.335 før skat ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

DKTiha

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg søgte først KH da jeg var 23 uger henne - her hedder taksterne 6.660 før skat som ikke-forsøger. Gravid over 12 svangerskabsuge 10.335 før skat og 13.732 før skat når du har født

Jeg får 10.335 før skat ..

hmm må lige have fat i dem imorgen. For der er noget som ikke helt passer. Og hvis de trækker penge fra mig i forbindelse med indskud via kommunen, så skal man vel have det at vide ... :/

Anmeld

28. november 2012

M&N

DKTiha skriver:

hmm må lige have fat i dem imorgen. For der er noget som ikke helt passer. Og hvis de trækker penge fra mig i forbindelse med indskud via kommunen, så skal man vel have det at vide ... :/

Det synes jeg du skal gøre. Har du sagt du er gravid over 12 uge? For så skal du vel automatisk have højere sats?

Min veninde blev også snydt hun vidste ikke hendes KH blev forhøjet når hun var gravid så over halvvejs i graviditeten fik hun ikke det hun skulle have haft, men hun fik det dog ændret da hun endelig fandt ud af det - ved bare ikke om hun fik tilbagevirkende kraft, tvivler dog

Anmeld

28. november 2012

DKTiha

BabyWish2012 <3 skriver:

Det synes jeg du skal gøre. Har du sagt du er gravid over 12 uge? For så skal du vel automatisk have højere sats?

Min veninde blev også snydt hun vidste ikke hendes KH blev forhøjet når hun var gravid så over halvvejs i graviditeten fik hun ikke det hun skulle have haft, men hun fik det dog ændret da hun endelig fandt ud af det - ved bare ikke om hun fik tilbagevirkende kraft, tvivler dog

Ja de ved det skam godt, og jeg har afleveret vandrejournal til dem osv. så forstår det ikke helt

Anmeld

28. november 2012

M&N

DKTiha skriver:

Ja de ved det skam godt, og jeg har afleveret vandrejournal til dem osv. så forstår det ikke helt

Hm mærkeligt! Håber det falder på plads, så du får det du skal have

Anmeld

28. november 2012

DKTiha

BabyWish2012 <3 skriver:

Hm mærkeligt! Håber det falder på plads, så du får det du skal have

Håber jeg os. Ihvertfald at jeg bare lige bliveer lidt klogere på det..

Anmeld

29. november 2012

AMM00

10.335 før skat.. Udbetalt fik jeg ca 79xx og nu efter jeg har født får jeg 13.732 før skat og får udbetalt 10.000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.