Sovende finger efter drop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. november 2012

SaNiNa

Jeg har efter at have haft drop kommet til at døje med mine finger i den ene hånd sover (ubehag som gør re ondt) flere gange om dagen og det tiltager.

Har så fået af vide at der kan gå rigtig lang tid før det holder op, det nu knap 1½ år siden jeg hvade drop i den hånd.

og det er først begyndt i starten af året hvor jeg hvade drop i den anden armen (der hvor den knækker).

Det har msåke været der før, men er først blevet så slemt at jeg har lagt mærke til det ca samme tid som det sidste drop.

Er der nogen som har erfaring med denne følelse.

Skal til lægen med det i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

B&J

godt du skal til lægen håber de kan hjælpe dig...

min mor døjer også med sovende finger når hun har haft drop. men det var max 2-3mdr når det er

Anmeld

28. november 2012

SaNiNa

B&J skriver:

godt du skal til lægen håber de kan hjælpe dig...

min mor døjer også med sovende finger når hun har haft drop. men det var max 2-3mdr når det er

Ja er lidt spændt på at høre hvad det er og ikke er.

Det er i hver fald ved at være ret slemt... når det er rigtig slemt snurre det helt op ad armen og hele hånden med.

Anmeld

28. november 2012

B&J

SaNiNa skriver:

Ja er lidt spændt på at høre hvad det er og ikke er.

Det er i hver fald ved at være ret slemt... når det er rigtig slemt snurre det helt op ad armen og hele hånden med.

puhhh det lyder slet slet ikke sjovt ved hvordan det er for hele min graviditet sov begge mine hænder og arme lige så snart jeg havde født var det væk... så håber lægen kan finde ud af det

Anmeld

28. november 2012

SaNiNa

B&J skriver:

puhhh det lyder slet slet ikke sjovt ved hvordan det er for hele min graviditet sov begge mine hænder og arme lige så snart jeg havde født var det væk... så håber lægen kan finde ud af det

Tak

Ej det må altså ikke være sjovt... det har nok været presset fra barnet der har gjort det

Anmeld

28. november 2012

B&J

SaNiNa skriver:

Tak

Ej det må altså ikke være sjovt... det har nok været presset fra barnet der har gjort det

ja det tror jeg også....

men hvad dit er ved jeg godt nok ikke.... håber virkelig de kan hjælpe dig

Anmeld

28. november 2012

SaNiNa

B&J skriver:

ja det tror jeg også....

men hvad dit er ved jeg godt nok ikke.... håber virkelig de kan hjælpe dig

Tak.

Anmeld

28. november 2012

Mettefpigen

Hmm... Det med snurren, det plejer at være noget med nerverne.... Det er vidst godt du skal til læge.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.