Er så ked af det og vred!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2012

et-ønske

Idag er jeg gået 7 dage over tid - ingen mens - men heller ingen positiv test. Har PCOS og har taget den første omgang pergotime. Havde ægløsning den 6/11. Men så er der ikke sket mere

Ringede i sidste uge til gyn, som bad mig ringe engang i denne uge blev enig med mig selv om at det nok er idag.

Snakkede med dem kl 9 da de åbnede, de ville få en sygeplejerske til at ringe til mig, så vi kan aftale hvad der videre skal ske.

Ringede til dem kl 12 inden deres telefoner lukker, for at høre hvornår de ville ringe tilbage Sekretæren ville lige undersøge og ringe tilbage. Hun ringede 2 minutter efter der var ingen der ville kunne ringe til mig før imorgen....

Har fri idag, og er på job hele dagen imorgen. hvorfor sagde de det ikke bare da jeg ringede første gang??
Har lyst til at starte på prevora bare for at komme igang igen. Føler bare at tiden går ligenu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Kris89

28. november 2012

tarkoflen

Øv hvor træls

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men kan godt forstå, at du er frustreret!

Anmeld

29. november 2012

Nessie

Hvor er det træls

Håber at de ringer til dig i morgen, og du så har fred til at tale med dem, så du kan få klarhed på, hvad der videre skal ske.

Anmeld

29. november 2012

et-ønske

De ringede heldigvis idag - måtte dog ringe og rykke dem for opkaldet de havde nemlig "glemt" mig!!!
Er startet på provera idag, som jeg havde regnet med at jeg skulle.

Har aftalt med kæresten at vi nu fokusere på julen med ungerne! At jeg ikke må gå i panik igen, at vi ikke kigger babyudstyr og ikke synes at alt minder om en graviditet har vist drevet os begge til vanvid den sidste måned

Anmeld

29. november 2012

lisbethita

babywish13 skriver:

Idag er jeg gået 7 dage over tid - ingen mens - men heller ingen positiv test. Har PCOS og har taget den første omgang pergotime. Havde ægløsning den 6/11. Men så er der ikke sket mere

Ringede i sidste uge til gyn, som bad mig ringe engang i denne uge blev enig med mig selv om at det nok er idag.

Snakkede med dem kl 9 da de åbnede, de ville få en sygeplejerske til at ringe til mig, så vi kan aftale hvad der videre skal ske.

Ringede til dem kl 12 inden deres telefoner lukker, for at høre hvornår de ville ringe tilbage Sekretæren ville lige undersøge og ringe tilbage. Hun ringede 2 minutter efter der var ingen der ville kunne ringe til mig før imorgen....

Har fri idag, og er på job hele dagen imorgen. hvorfor sagde de det ikke bare da jeg ringede første gang??
Har lyst til at starte på prevora bare for at komme igang igen. Føler bare at tiden går ligenu

Jeg kan skisme godt forstå dig. Jeg kender ikke din forhistorie, hvor længe I har prøvet osv. Men når man ønsker noget så brændende, så er det fanme frustrerende, at man nu skal gå og vente på systemet gider arbejde sammen med en.

Det er svært at hjælpe dig eller sige det rigtige. Jeg har fulgt flere dejlige piger herinde i samme situation som dig. Jeg håber inderligt, at det lykkedes for jer. Men vær tålmodig - det skal nok lykkedes for dig. Mist aldrig håbet, men prøv også at læg det lidt fra dig (ja...lorte råd vil du nok tænke), men det psykiske har bare en stor indflydelse - også når man er i behandling.

Håber på det bedste og håber, at du får fat på dem i morgen, så du kan komme videre.

Fat mod - og hold fast i troen!!

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.