Sterilisation!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. november 2012

bobbles

Nogen der ved om det stadig koster omkring 13.000 kr at blive steriliseret eller om der evt er kommet en ny lov om at det skulle være gratis? håber på hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

bobbles

bobbles skriver:

Nogen der ved om det stadig koster omkring 13.000 kr at blive steriliseret eller om der evt er kommet en ny lov om at det skulle være gratis? håber på hjælp

det er lige meget nu har fundet svar på det efter jeg gogglede det

Anmeld

28. november 2012

Sildefisk

bobbles skriver:

det er lige meget nu har fundet svar på det efter jeg gogglede det

hvad var svaret?

Anmeld

28. november 2012

Underskøn

Det er gratis for både mænd og kvinder, med vores siddende regering

Anmeld

28. november 2012

CamillaSoefelt

bobbles skriver:

Du er tilbage igen?

Anmeld

28. november 2012

M (:

bobbles skriver:

Det er blevet gratis igen (:

Anmeld

28. november 2012

bobbles

ja det er blevet gratis igen det læste jeg lige om på nettet  skal ned og snakke med min læge omkring prævention på mandag så vil jeg nævne det for min læge, det har længe været mit ønske, vil ikke have flere børn end de to jeg har i forvejen da jeg synes det til tider kan være hårdt også med at jeg tit går ned med stress og har haft en dep. så synes det er den bedste løsning for mig

Anmeld

28. november 2012

wamse

bobbles skriver:

ja det er blevet gratis igen det læste jeg lige om på nettet  skal ned og snakke med min læge omkring prævention på mandag så vil jeg nævne det for min læge, det har længe været mit ønske, vil ikke have flere børn end de to jeg har i forvejen da jeg synes det til tider kan være hårdt også med at jeg tit går ned med stress og har haft en dep. så synes det er den bedste løsning for mig

Jeg blev steriliseret i april i år

Blev henvist i marts måned og opereret i april, så det var hurtigt overstået, og uden nogen former for komplikationer

Anmeld

28. november 2012

bobbles

wamse skriver:

Blev henvist i marts måned og opereret i april, så det var hurtigt overstået, og uden nogen former for komplikationer

okay håber det kommer til at gå godt for mig. og ikke alt for mange smerter hehe

Anmeld

28. november 2012

Sildefisk

wamse skriver:

må jeg spørge om du har nole gener? har fået afvide der kan komme nogle gener ift sex, overgangsalder mv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.