gode råd søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. november 2012

piap

Hej Tøser

jeg har efter en mange år i restaurationslivet valgt at søge andre veje, men det skulle stadigvæk være et job hvor jeg havde kunde kontakt... jeg har så fået job i en butik hvor vi har meget travlt (kan virkelig mærke at jeg er kommet på min rette hylde her i livet  

jeg er jo vand til at gå meget som tjener og har ALDRIG haft problemer med ondt i mine lægmuskler... men når jeg kommer hjem om aften fra butik er mine lægmuskler som beton jeg skifter sko når jeg har min pause, for at se om dette evt kunne hjæpe på mine lægmusker, men synes ikke rigtig det virker. så nu kunne jeg virkelig godt trænge til at godt råd hvad jeg skal gøre for at undgå at mine lægmuskler bliver som beton/gør ondt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

B&J

du skal strække dem ud ind i mellem så er det nemlig ikke så slemt... og det kan godt tage et stykke tid før kroppen vender sig til det, og nu ved jeg ikke hvad sko du går i men du skal finde nogle der er behalige at gå i

men fantastisk du har fundet din rette plads

Anmeld

28. november 2012

piap

B&J skriver:

du skal strække dem ud ind i mellem så er det nemlig ikke så slemt... og det kan godt tage et stykke tid før kroppen vender sig til det, og nu ved jeg ikke hvad sko du går i men du skal finde nogle der er behalige at gå i

men fantastisk du har fundet din rette plads

jeg starter ud i et par rigtig gode flade ecco sko og når jeg så har pause så skifter jeg til mine MBT sko helt andre sko en da jeg var tjener der havde jeg altid en sko med en lille hæl på

måske jeg skulle prøve med udskrækning noget mere...

Anmeld

28. november 2012

B&J

piap skriver:

jeg starter ud i et par rigtig gode flade ecco sko og når jeg så har pause så skifter jeg til mine MBT sko helt andre sko en da jeg var tjener der havde jeg altid en sko med en lille hæl på

måske jeg skulle prøve med udskrækning noget mere...

prøv evt med den lille hæl det kan være det vil virke for så går man jo anderledes... men stræk dine lægmusker ud det vil også hjælpe meget for så vil de slappe mere af

for det andet er da heller ikke sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.