Pis !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Tak er bare så ked af det lige nu.. Sidder bare tårerne vælter bare ned af kinderne

Det kan jeg godt forstå, det er altså heller ikke sjovt at blive opsagt!

Men man kommer over det, selvom det er røv og nøgler, når man sidder der og gerne vil have jobbet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Mettefpigen

Ejj det var sku da ikk pænt gjort :-( håber på at du får den plads du gerne vil have, og snart er ovenpå igen!

Anmeld

28. november 2012

Moma

Ej øv - hvor træls for dig.

Anmeld

28. november 2012

MyLove E

Mettefpigen skriver:

Ejj det var sku da ikk pænt gjort :-( håber på at du får den plads du gerne vil have, og snart er ovenpå igen!

Mange Tak:-)

Anmeld

28. november 2012

MortilElias2010

NEJ nej nej nej nej! Så gik den alligevel ikke længere, du har fandme også været uheldig i det forløb med alt den sygdom Søde! Det er jeg ked af på dine vegne! Men dejligt du allerede har et nyt spændende sted i tankerne, krydser alt hvad jeg kan for dig og at al den sygdom ikke vender tilbage til dig eller din familie igen! I har opbrugt jeres kvote! 

Anmeld

28. november 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

NEJ nej nej nej nej! Så gik den alligevel ikke længere, du har fandme også været uheldig i det forløb med alt den sygdom Søde! Det er jeg ked af på dine vegne! Men dejligt du allerede har et nyt spændende sted i tankerne, krydser alt hvad jeg kan for dig og at al den sygdom ikke vender tilbage til dig eller din familie igen! I har opbrugt jeres kvote! 

Det er MEGET hårdt lige nu. Men der er heldigvis en del igen jeg kan søge.
Tak for dine tanker:-)

Anmeld

28. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

28. november 2012

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.