Erfaringer med gravidsvømning i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.794 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2012

tarkoflen

Hej piger

Er der nogle af jer, der har gået til gravidsvømning i Århus?

Så vidt jeg kan se, er der to muligheder, en på lokalcenter Møllestien og en på marselisborg hospital.

Er der nogle der har prøvet det på Møllestien?

Jeg har hørt godt om det på marselisborg hospital, det er bare noget dyrt i forhold til Møllestien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

HelenaJ

tarkoflen skriver:

Hej piger

Så vidt jeg kan se, er der to muligheder, en på lokalcenter Møllestien og en på marselisborg hospital.

Jeg har hørt godt om det på marselisborg hospital, det er bare noget dyrt i forhold til Møllestien

Jeg gik til det nede på møllestien. Det var fint nok. 

Hvad vil du gerne vide om det?

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

HelenaJ skriver:

Jeg gik til det nede på møllestien. Det var fint nok. 

Hvad vil du gerne vide om det?

Fedt du gider svare

Jamen jeg vil egentlig mest høre, om du var glad for det, og om du fik noget ud af det?

Laver man øvelser under vand, eller er det mere almindelig svømmen frem og tilbage i et bassin? Det jeg nok har mest brug for, er nemlig nogle gode øvelser under vand, fordi mit bækken ikke ligefrem er særlig stærkt, har jeg fundet ud af og oveni det er jeg meget hybermobil... Så alt i alt en dårlig kombi med graviditet

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

28. november 2012

LHS

tarkoflen skriver:

Hej piger

Jeg går til varmvandsgymnastik i Hinnerup ved Århus. Der er både hold om formiddagen og aftenen. Hende der underviser på sygeplejerske på Skejby og har også med gravide i sit alm. arbejde, så hun ved hvad hun laver og hvorfor. Det syntes jeg er fedt. Det er gymnastik i det varme vand og ikke svømning. Så har hun fokus på forskellige dele af kroppen hver gang. Jeg gav 500 kr for 8 gange, så det er heller ikke voldsomt dyrt - syntes jeg Men det er virkelig en skøn form for motion 

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

LHS skriver:

Jeg går til varmvandsgymnastik i Hinnerup ved Århus. Der er både hold om formiddagen og aftenen. Hende der underviser på sygeplejerske på Skejby og har også med gravide i sit alm. arbejde, så hun ved hvad hun laver og hvorfor. Det syntes jeg er fedt. Det er gymnastik i det varme vand og ikke svømning. Så har hun fokus på forskellige dele af kroppen hver gang. Jeg gav 500 kr for 8 gange, så det er heller ikke voldsomt dyrt - syntes jeg Men det er virkelig en skøn form for motion 

Tusind tak det vil jeg også overveje, det lyder rigtig godt! Der er bare noget længere end ned på Møllestien, men hvis det er bedre i Hinnerup er det klart køreturen værd

Anmeld

28. november 2012

LHS

tarkoflen skriver:

Tusind tak det vil jeg også overveje, det lyder rigtig godt! Der er bare noget længere end ned på Møllestien, men hvis det er bedre i Hinnerup er det klart køreturen værd

Jeg er i hvert fald rigtig glad for det og de andre på holdet er også super søde Også syntes jeg at prisen er rigtig god. Mange andre steder kan man jo næste ikke bare betale for indgang 8 gange for 500 kr. Mener også at man kan købe 4 gange for 250 kr. Men alt kan findes på deres hjemmeside

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

LHS skriver:

Jeg er i hvert fald rigtig glad for det og de andre på holdet er også super søde Også syntes jeg at prisen er rigtig god. Mange andre steder kan man jo næste ikke bare betale for indgang 8 gange for 500 kr. Mener også at man kan købe 4 gange for 250 kr. Men alt kan findes på deres hjemmeside

På Møllestien koster det 400 kr. for 8 gange, men på marselisborg hospital er det ret dyrt, ærgeligt for det ligger lige i baghaven

Men jeg vil helt sikkert kigge på Hinnerup også

Tusind tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.