Haster - opskrifte på "lys" formkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. november 2012

tahj69

Hej. Skal lave Thomas tog til en dreng der ikke spiser chokoladekage. Nogen derude der kan hjælpe med en opskrift på en "ikkechokoladekage" - som formkage- bager i et par alm. forme og skærer selv kagen til i den rigtige form. TAk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tænker om du ikke bare kan bruge chokoladekage opskriften og så undgå at putte chokolade i? 

Anmeld

28. november 2012

Dot D

Drømmekage er rigtig god til at skære former i, så det vil jeg anbefale dig

Denne er fin, jeg bruger kærnemælk i stedet for sødmælk, så bliver de en mere fugtig kage og ikke tør....

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=19064&Dr%C3%B8mmekage

Anmeld

28. november 2012

tahj69

Mange tak !  jeg havde overvejet drømmekage, men var bange for om den var for porøs - den laver jeg :-) Og tak for hurtig respons begge - er netop gået igang, og skal være færdig i aften - og jeg plejer at være i gang et par dage - så nu er der stress på

Anmeld

28. november 2012

Dot D

tahj69 skriver:

Mange tak !  jeg havde overvejet drømmekage, men var bange for om den var for porøs - den laver jeg :-) Og tak for hurtig respons begge - er netop gået igang, og skal være færdig i aften - og jeg plejer at være i gang et par dage - så nu er der stress på

Jeg har tit brugt drømmekagen til det, og når  du så bruger kærnemælk, så hænger den bedre sammen pga fugten

Go´ arbejdslyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.