Piger, hjælp mig lige en gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.309 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Henriette72

Hej piger.

Jeg fatter altså ingenting mere...

Jeg havde ÆL d. 28 maj (test) og hyggede med manden. Siden i torsdags har jeg haft det som om det strammer og spænder i underlivet...

Hvis jeg har en cyklus på 14 dage (fra ÆL altså,som jeg regner med) skal jeg (ikke) have mens på torsdag... men jeg er begyndt at bløde en lille smule nu

Kan man godt have så kort en periode efter ÆL?

Alle bud er velkomne.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Sofia24

Henriette72 skriver:

Hej piger.

Jeg fatter altså ingenting mere...

Jeg havde ÆL d. 28 maj (test) og hyggede med manden. Siden i torsdags har jeg haft det som om det strammer og spænder i underlivet...

Hvis jeg har en cyklus på 14 dage (fra ÆL altså,som jeg regner med) skal jeg (ikke) have mens på torsdag... men jeg er begyndt at bløde en lille smule nu

Kan man godt have så kort en periode efter ÆL?

Alle bud er velkomne.

Henriette

Hej Henriette!

Umiddelbart kan det være 2 ting:

En kort cyklus denne måned og altså din krop som driller dig

Eller det kan være en lille/kort blødning fra når ægget borer sig ind i slimhinden i din livmoder. Dette oplever flere piger!

Mit råd er at afvente og se hvor lang og kraftig din blødning er...

Noget helt andet er, at vi er i samme båd vi to - jeg havde æl 29 maj og har de sidste 5 dage haft ømme bryster og niv i underlivet. (Dog ingen blødning).

Du må endelig skrive når noget udvikler sig

Knus Sofia

Anmeld

8. juni 2009

Henriette72

Hej Sofia

Kan der godt gå "så" lang tid før ægget sætter sig fast? 11 dage?

Jeg håber det bedste og frygter det værste

Jeg skal nok lige sige til når der sker noget og i lige måde. Hyggeligt at have en at "følges" med mht datoer

Knus
Henriette

Anmeld

8. juni 2009

missKat

det kunne nemt være at ægget sætter sig fast, hvilket jeg da håber for jer 
man siger at ca 5 dage efter ÆL, sætter ægget sig fast hvis det er blevet befrugtet!

så jeg krydser da fingre for det !!!!!

Anmeld

8. juni 2009

Henriette72

missKat skriver:

det kunne nemt være at ægget sætter sig fast, hvilket jeg da håber for jer 
man siger at ca 5 dage efter ÆL, sætter ægget sig fast hvis det er blevet befrugtet!

så jeg krydser da fingre for det !!!!!

Det håber jeg da, men jeg er på 11 dagen. Måske sarte slimhinder fordi jeg er gravid?? ha ha ha nej tror desværre ikk selv på det.
Frygter nu bare det er mens der er på vej

Knus

Anmeld

8. juni 2009

missKat

Henriette72 skriver:

Det håber jeg da, men jeg er på 11 dagen. Måske sarte slimhinder fordi jeg er gravid?? ha ha ha nej tror desværre ikk selv på det.
Frygter nu bare det er mens der er på vej

Knus

Jeg krydser nu for at det er en lille spunk, der rumsterer.
kan du andre fornemmelser?? eller ønsker du det så meget at du tror du mærker?? (ligesom jeg selv -hihi)

Anmeld

8. juni 2009

Henriette72

missKat skriver:

Jeg krydser nu for at det er en lille spunk, der rumsterer.
kan du andre fornemmelser?? eller ønsker du det så meget at du tror du mærker?? (ligesom jeg selv -hihi)

Ha ha ha ja det gør jeg godt nok.

Men ud over det havde jeg kvalme i går og den fik den største lyst til cola kl 18:50, så manden nåede lige ned og købe det inden Dagli' lukkede. Han kom hjem med Coca Cola, men det var ikk det jeg havde lyst til. Det skulle være Harboe. Den er lidt mere sød, men jeg sagde ikk noget til ham

Anmeld

8. juni 2009

missKat

Henriette72 skriver:

Ha ha ha ja det gør jeg godt nok.

Men ud over det havde jeg kvalme i går og den fik den største lyst til cola kl 18:50, så manden nåede lige ned og købe det inden Dagli' lukkede. Han kom hjem med Coca Cola, men det var ikk det jeg havde lyst til. Det skulle være Harboe. Den er lidt mere sød, men jeg sagde ikk noget til ham

hahaha
nøjh hvor er I søde begge to.
Han fordi han henter cola lige i sidste minut og dig fordi du så ikke nænner at sige det er den forkerte

skriv endelig lige når du finder ud af hvordan det ender!!!

Anmeld

8. juni 2009

Henriette72

missKat skriver:

hahaha
nøjh hvor er I søde begge to.
Han fordi han henter cola lige i sidste minut og dig fordi du så ikke nænner at sige det er den forkerte

skriv endelig lige når du finder ud af hvordan det ender!!!

Det skal jeg nok

Anmeld

8. juni 2009

missKat

Henriette72 skriver:

Det skal jeg nok

ihh hvor spændende!!!!!!!!!!!!

ha en dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.