Min Freyamus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Deaktiveret profil

Så er det vidst tid til en update, herfra os! <3

På fredag er min lille Freyamus 8 uger, det er virkelig uvirkelig, kan huske fødslen, som var det igår, hun har ændret sig så meget på de 8 uger, er virkelig glad & stolt af min prinsesse... <3 

Hun tager på som hun skal, hun trives & hun er så dejlig nem, havde ikke troede det ville være så nemt at være mor, det er jo virkelig en ren fornøjelse... Hvert sekund med hende er guld værd! 

Jeg er overrasket over hvor meget kærlighed jeg har at give, troede kærlighed var noget mellem kærester, som ikke kunne blive større, men hold da op, at blive mor er virkelig ubeskriveligt! 

Min kæreste er allerede begyndt at sige "lad os lave en baby mer'"... Nej tak, lige nu vil jeg bare gerne nyde min dejlige prinsesse, den snak kan vi tage om nogle år, for lige nu går alt min kærlighed til hende!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Dinsen

hvor er hun skøn 

Anmeld

28. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Smukke Freya! 

Anmeld

28. november 2012

Chili

Freyasmor skriver:

På fredag er min lille Freyamus 8 uger, det er virkelig uvirkelig, kan huske fødslen, som var det igår, hun har ændret sig så meget på de 8 uger, er virkelig glad & stolt af min prinsesse... <3 

Hun tager på som hun skal, hun trives & hun er så dejlig nem, havde ikke troede det ville være så nemt at være mor, det er jo virkelig en ren fornøjelse... Hvert sekund med hende er guld værd! 

Jeg er overrasket over hvor meget kærlighed jeg har at give, troede kærlighed var noget mellem kærester, som ikke kunne blive større, men hold da op, at blive mor er virkelig ubeskriveligt! 

Min kæreste er allerede begyndt at sige "lad os lave en baby mer'"... Nej tak, lige nu vil jeg bare gerne nyde min dejlige prinsesse, den snak kan vi tage om nogle år, for lige nu går alt min kærlighed til hende!  

Hvor er hun fin

Anmeld

28. november 2012

Mettefpigen

Smuk lille mus :-D

Anmeld

28. november 2012

christina92

Freyasmor skriver:

Dejligt med en update og dejligt at i trives

Herhjemme begyndte kæreste også hurtigt at snakke om nr. to, men lige som dig, skal vores prinsesse bare nydes og nydes og nydes og så må vi se om et par år

Anmeld

28. november 2012

Deaktiveret profil

Dinsen skriver:

hvor er hun skøn 

Ihhh tak skal du have. 

Anmeld

28. november 2012

Deaktiveret profil

rikkeregnbue skriver:

Smukke Freya! 

Sødt... Tusind tak 

Anmeld

28. november 2012

Deaktiveret profil

Chili skriver:

Hvor er hun fin

Ih, tak skal du have 

Anmeld

28. november 2012

Deaktiveret profil

Mettefpigen skriver:

Smuk lille mus :-D

Tusind tak, ja hun er nemlig en smuk lille en' :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.