Kvalme - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Dichte

Jeg havde sidste mens den 15. maj og ægløsning 14 dg efter. Et par dage efter ÆL begyndte jeg at have kvalme og den har været der mere eller mindre uafbrudt. 

I dag er det begyndt at  føles som om det niver engang imellem i siderne af maven, nede ved æggestokkene og jeg føler mig øm i lænden, som om mens er på vej. Jeg forventer den kommer (eller ikke kommer) på torsdag/fredag.

Hvad er jeres oplevelser? Hvor tidligt kunne I mærke graviditetstegn?

Knus Dichte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

MaleneG

Dichte skriver:

Jeg havde sidste mens den 15. maj og ægløsning 14 dg efter. Et par dage efter ÆL begyndte jeg at have kvalme og den har været der mere eller mindre uafbrudt. 

I dag er det begyndt at  føles som om det niver engang imellem i siderne af maven, nede ved æggestokkene og jeg føler mig øm i lænden, som om mens er på vej. Jeg forventer den kommer (eller ikke kommer) på torsdag/fredag.

Hvad er jeres oplevelser? Hvor tidligt kunne I mærke graviditetstegn?

Knus Dichte

Jeg fik personligt ikke selv kvalme, og har stadig ikke fået det.
men jeg blev også selv øm i lænden, og fik sådan nogle mens lignende jag engang imellem.
så det kunne godt tyde på der måske er en spire.

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Jeg fik kvalme da jeg var 8 uger henne og så resten af graviditeten stort set... Det er forskelligt fra kvinde til kvinde...

Anmeld

8. juni 2009

Sweet1978

Jeg har vidste det fra dag 1 begge gange får sådan et jag i rykken når ægget sætter sig fast. Og kvalme få dage efter så den kan sagtens være god nok. tillykke til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.