Reklamer? Hvem kontakter man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Hvem?

Vores rør ved vejen til reklamer er blevet fjernet - hvem kontakter man for at få et nyt, så man kan modtage reklamer igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

K&S

Hvem? skriver:

Vores rør ved vejen til reklamer er blevet fjernet - hvem kontakter man for at få et nyt, så man kan modtage reklamer igen?

Jeg har ingen ide, om hvem I skal kontakte, men jeg synes, det er fedt, I har et rør

Anmeld

27. november 2012

Hvem?

K&S skriver:

Jeg har ingen ide, om hvem I skal kontakte, men jeg synes, det er fedt, I har et rør

Det jo så fjernet nu og jeg som altid læser tilbudsaviser - amen!

Anmeld

27. november 2012

tarkoflen

K&S skriver:

det tænkte jeg også

Til TS

Mon ikke du kan kontakte alfo, tror det er dem der sender reklamer rundt, så mon ikke de er interesseret i, at l kan få reklamer?

Anmeld

27. november 2012

K&S

Hvem? skriver:

Det jo så fjernet nu og jeg som altid læser tilbudsaviser - amen!

Anmeld

27. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

det tænkte jeg også

Til TS

Mon ikke du kan kontakte alfo, tror det er dem der sender reklamer rundt, så mon ikke de er interesseret i, at l kan få reklamer?

Retter dig lige - det hedder ikke Alfo mere, men FK distribution

- men jeg tænker, skal man ikke 'bare' købe sådan et rør selv i 'jem og fix', 'harald nyborg', m.m ? 

Anmeld

27. november 2012

tarkoflen

Olivia's Moar skriver:

Retter dig lige - det hedder ikke Alfo mere, men FK distribution

- men jeg tænker, skal man ikke 'bare' købe sådan et rør selv i 'jem og fix', 'harald nyborg', m.m ? 

Nå jeg synes da det var alfo der ringede til mig for et års tid siden, fordi de ikke kunne komme ind i vores opgang... Men det er måske de andre der har overtaget det hele, for da jeg gik med reklamer var FK klart de mindste

Aner ikke om man kan købe sådan et, det er ikke så anvendeligt i en lejlighed

Anmeld

27. november 2012

Ccamilla

tarkoflen skriver:

Nå jeg synes da det var alfo der ringede til mig for et års tid siden, fordi de ikke kunne komme ind i vores opgang... Men det er måske de andre der har overtaget det hele, for da jeg gik med reklamer var FK klart de mindste

Aner ikke om man kan købe sådan et, det er ikke så anvendeligt i en lejlighed

Hehe, tror også bare de har overtaget det hele - eller fusioneret om ikk andet

Ledte også selv efter nummeret til alfo for et halvt års tid siden, for var skide træt af, at reklamebuddet bare smed (lagde) reklamerne i opgangen onsdag efter onsdag. Men fandt senere ud af, at det ikke hed alfo mere

Haha, nej - det er det ikke ! Kunne ellers være fint med rør i stedet for postkasser i opgangen (ville dog ikke stole på de andre i opgangen)

Anmeld

27. november 2012

tarkoflen

Olivia's Moar skriver:

Hehe, tror også bare de har overtaget det hele - eller fusioneret om ikk andet

Ledte også selv efter nummeret til alfo for et halvt års tid siden, for var skide træt af, at reklamebuddet bare smed (lagde) reklamerne i opgangen onsdag efter onsdag. Men fandt senere ud af, at det ikke hed alfo mere

Haha, nej - det er det ikke ! Kunne ellers være fint med rør i stedet for postkasser i opgangen (ville dog ikke stole på de andre i opgangen)

De smider dem også bare i opgangen her! Det er så træls!

Anmeld

27. november 2012

Ccamilla

tarkoflen skriver:

De smider dem også bare i opgangen her! Det er så træls!

SKIDE irriterende ! Og især når ingen tager ansvar, og fjerner dem .. Så ender de med at flyde over det hele, til man til sidst bliver irriteret nok, og smider dem allesammen ud ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.