Erfaring om e-cigaret!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
7 svar
1 synes godt om
27. november 2012

AnthonsMor

Hej alle!

Jeg er gravid, jeg har en kæreste der ryger, og han ønsker at stoppe, så derfor vil jeg hjælpe ham lidt på vej her til jul og købe en e-cigaret til ham, MEN jeg aner ikke en dyt om det smarte apperat..

Så derfor...
AL ERFARING SØGES

Både fordele og ulemper vil være kanon, hvis nogen kan hjælpe mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Stumpen

Min kæreste stoppede med at ryge og efter to måneder følte han sig fortsat sur og kortluntet, så han købte sådan en.. Han siger at den hjælper - at det psykologisk hjælper ham at få den damp/røg ind og puste den ud igen...

Anmeld

27. november 2012

AnthonsMor

Stumpen skriver:

Min kæreste stoppede med at ryge og efter to måneder følte han sig fortsat sur og kortluntet, så han købte sådan en.. Han siger at den hjælper - at det psykologisk hjælper ham at få den damp/røg ind og puste den ud igen...

Jeg tænker nemlig også at det ligger lidt i hovedet på dem hvordan og hvorledes med den vane der.. For kroppen har jo ikke ligefrem BRUG for det

Anmeld

27. november 2012

Lilje82

Min kæreste stoppede med at ryge i sommer, ved istedet at ryge på sådan. Send mig gerne pb, så skal jeg i morgen sende dig adressen på der hvor han handler på nettet. 

Anmeld

28. november 2012

Emil Jensen

Jeg har selv skiftet over til e cigaretter og er meget tilfreds. For det første sparer jeg en masse penge på almindelige cigaretter, og derudover føler jeg mifg sundere.

Det kan godt tage nogle dage at vænne sig til den, men nu kan jeg ikek forstå at jeg kunen holde ud at ryge før. Jeg lugter ikek af røg mere og min smagsløg fungerer igen.

Jeg kan anbefale e cigaretguiden hvis man ønsker lidt mere viden om emnet. Personligt foretrækker jeg de 3 delte modeller.

Anmeld

28. november 2012

Dinsen

Lure li med i denne tråd 

Har nemlig snakker med kærsten om at han måske skulle prøve sådan en, han vil nemlig gerne stoppe med at ryge, og det syntes jeg jo er fantastisk 

men så er det jo rart li at høre hvad der er godt og skidt... og hvilken en man evt. skal invistere i!

Anmeld

28. november 2012

AnthonsMor

Emil Jensen skriver:

Jeg har selv skiftet over til e cigaretter og er meget tilfreds. For det første sparer jeg en masse penge på almindelige cigaretter, og derudover føler jeg mifg sundere.

Det kan godt tage nogle dage at vænne sig til den, men nu kan jeg ikek forstå at jeg kunen holde ud at ryge før. Jeg lugter ikek af røg mere og min smagsløg fungerer igen.

Jeg kan anbefale e cigaretguiden hvis man ønsker lidt mere viden om emnet. Personligt foretrækker jeg de 3 delte modeller.

Hvor har du købt din? Og er der stadig lidt nikotin i dit e-juice?

Anmeld

29. april 2013

Emil Jensen

Hej. 

Jeg har købt min ego t hos rygeshop.dk, mne de sælger ikke e juice med nikotin, så det har jeg købt hos en engelsk forhandler, men der vist nogle danske forhandlere der sælger, kan bare ikke lige huske hvem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.