babymælk fra arla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. november 2012

mortilnoahogmelina

Nogen som kender det ?? Er Det bedre end alm mme ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Pige2009

Jeg tror ikke, det som sådan er bedre. Der er vel ikke den store forskel

Anmeld

27. november 2012

2babygirls

Mortil2tiloktober skriver:

Nogen som kender det ?? Er Det bedre end alm mme ??

Jeg ved ikke om det er bedre, men det er i hvert fald billigere.
Og så er det jo ikke til de helt små mener jeg.

Vi brugte det til min datter fordi hun var så tynd, da hun var kommet på alm mad ved 9 mdr.

Anmeld

27. november 2012

pernille.23

ved ikke om det er bedre, men mille fik det, og hun har det fint...

det var lidt et tilfælde at det blev den, men da far skulle ud ved midnat, var det eneste sted han kunne få noget i 7/11, og det var den de havde, og da hun først havde fået den blev vi ved

Anmeld

27. november 2012

pernille.23

og hun var 3 uger da hun fik noget første gang.. de kan også gives til små, det var i hvert fald det vi fik af vide

Anmeld

27. november 2012

mortilnoahogmelina

Baby2påvej skriver:

VæTaTak

Jeg ved ikke om det er bedre, men det er i hvert fald billigere.
Og så er det jo ikke til de helt små mener jeg.

Vi brugte det til min datter fordi hun var så tynd, da hun var kommet på alm mad ved 9 mdr.

Tak for svar .. har lige læst på pakken i rema1000 der står det er fra fødslen ..
Jeg har nemlig fået af vide idag at det skulle være bedre for maven . Din lille pige har rigtig mange problemer med maven .

Og ja din mælk er simpelthen stoppet fordi hun har grædt ud af brudt s.den fødslen . Vi går dog til forskellige behandlinger med hende for det ..

Anmeld

27. november 2012

mortilnoahogmelina

pernille.23 skriver:

ved ikke om det er bedre, men mille fik det, og hun har det fint...

det var lidt et tilfælde at det blev den, men da far skulle ud ved midnat, var det eneste sted han kunne få noget i 7/11, og det var den de havde, og da hun først havde fået den blev vi ved

Tusind tak for dit svar .. jeg tror jeg vil prøve det så .. fik af vide idag at det skulle være bedre for deres maver .

Anmeld

27. november 2012

2babygirls

Mortil2tiloktober skriver:

Tak for svar .. har lige læst på pakken i rema1000 der står det er fra fødslen ..
Jeg har nemlig fået af vide idag at det skulle være bedre for maven . Din lille pige har rigtig mange problemer med maven .

Og ja din mælk er simpelthen stoppet fordi hun har grædt ud af brudt s.den fødslen . Vi går dog til forskellige behandlinger med hende for det ..

Det er forsøget værd. Min datter kunne ikke lide pulver mælken i kop, så det blev den mælk vi købte til hende i lang tid.

Anmeld

27. november 2012

mortilnoahogmelina

Baby2påvej skriver:

LJeJegttø

Det er forsøget værd. Min datter kunne ikke lide pulver mælken i kop, så det blev den mælk vi købte til hende i lang tid.

Jeg tror jeg vil prøve så .

Og tak for dit svar .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.