Bliver så harm og vred og ked.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Anonym trådstarter

I debatten omkring Masho er der frygtelig mange der skriver at : der er nok en grund til at adoptivforældrenes ikke selv kan få børn. Hvad menes der, er vi der har brug for hjælp ikke værdige til at blive forældre??  Regnes vi på linie med disse to også beskrives som kolde og mange andre værre ting???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Frk.S

Selvfølgelig er man værdig til at være forælder, selvom man ikke kan lave børn på naturlig vis.

Det er da også en utrolig uheldig kommentar. Jeg vil gætte på det udspringer af, at folk bliver så hidsige, og så får de skrevet en masse i vrede uden at tænke over at det kan støde andre der sidder derude.... andre, som ville være fantastiske forældre.

Og jeg tror bestemt ikke sådan en kommentar er møntet på jer, men bare skrevet i vrede. 

Anmeld

27. november 2012

Pige2009

Anonym skriver:

I debatten omkring Masho er der frygtelig mange der skriver at : der er nok en grund til at adoptivforældrenes ikke selv kan få børn. Hvad menes der, er vi der har brug for hjælp ikke værdige til at blive forældre??  Regnes vi på linie med disse to også beskrives som kolde og mange andre værre ting???

Jeg undrede mig også Tror måske bare, det ene ord har taget det andet og det er så det Håber ikke folk mener noget med det...

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

folk der siger sådan, er folk der er ignorante og bare ikke har noget bedre at sige!

selvfølgelig fortjener alle ligemeget at få børn

Anmeld

27. november 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg har også hørt den der med:

Måske er der en mening med det ikke kan lade sig gøre at få børn.

ikke sådan personligt til mig, men når der er blevet snakket generelt.

Anmeld

27. november 2012

anynom

Tror det er på samme niveau som når kommentaren "tænk lige på alle dem, som har svært ved at få børn" kommer op i en debat om abort - unødvendigt, men du kan være sikker på at den nok skal komme :/

Det er en uheldig kommentar, men luk ørerne for den. Nogle debatter er heftigere end andre.

Anmeld

27. november 2012

banana3

Frk.S skriver:

Selvfølgelig er man værdig til at være forælder, selvom man ikke kan lave børn på naturlig vis.

Det er da også en utrolig uheldig kommentar. Jeg vil gætte på det udspringer af, at folk bliver så hidsige, og så får de skrevet en masse i vrede uden at tænke over at det kan støde andre der sidder derude.... andre, som ville være fantastiske forældre.

Og jeg tror bestemt ikke sådan en kommentar er møntet på jer, men bare skrevet i vrede. 

Rigtig godt skrevet,

Anmeld

27. november 2012

Mettefpigen

Er 100% Sikker på at det er KUN til dem! At der er en grund til at DE ikk kan få børn.....
Men jaa uheldigt skrevet da der er andre mennesker der kan tage det til sig.......

Anmeld

27. november 2012

nielsen80

Frk.S skriver:

Når følelserne er i spil kommer der nogle gange noget ud, som sårer andre uden det var meningen. Jeg tror bestemt, det er tilfældet her.

Anmeld

27. november 2012

BellaT

Anonym skriver:

Nej, det gør I IKKE! Undskyld.

Det var KUN møntet på disse adoptivforældre og deres slags. Skrevet i vrede og frustration kort efter at have set dokumentaren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.