Jeg fik for 8 år siden konstateret PCOS - er blevet kontrolleret med jævne mellemrum, og har fra tid til anden tabt mig en del.
Men nu hvor vi prøver på nr. 2 er det helt galt
jeg har ikke vejet så meget i 6 år.... Og ja vejer nærmest det samme som da jeg nedkom med min datter 
Jeg smed p-pillerne for 1 år siden, jeg kommer aldrig til at tage p-piller igen fordi jeg ikke kan tåle dem. Jeg har taget methformin i de sidste 5 år.
Første graviditet kom efter en omgang hormon behandling med pergotime
jeg var så lykkelig.
Jeg har nu været igennem første runde, først provera efterfulgt af pergotime. Var til scanning og slimhinden i livmoderen var flot, og to store æg
Dagen efter stod jeg med en klar positiv ægløsningstest.
Jeg er nu gået en uge over tid, men har kun testet negativ, og tror heller ikke selv på at der er bonus endnu 
Jeg er så forvirret, for når min mens ikke kommer, og jeg ikke er gravid - så skal jeg starte på provera igen - men kan man risikiere at skulle det den ene gang efter den anden, fordi at mens udebliver?
Jeg ville så gerne tabe mig, bare 10 kg ville være guld værd for min tilstand, men jeg har rygrad som en regnorm 

Har lige været på PCOS foreningens hjemmeside, og har nu fundet ud af hvorfor jeg pludselig tabte så meget hår.... Og ja håret et begyndt at komme ALLe de uønskede steder 
Åhhhh jeg er forvirret og alt det der sker med min krop, og alt det jeg ikke kan forstå sker med min krop.... 
Er der nogen ligesindede??
Anmeld