Anonym skriver:
Jeg har skrevet med en ny fyr og mødt ham nogle gange hvor vi har været ude og spise og hvor vi bare har været hjemme hos mig eller ham og set film og snakket. Han er en skide sød fyr med begge ben på jorden, acceptere at jeg har børn (som han selvfølgelig ikke har mødt) og er generelt bare så rolig i sig selv.
Mit ''problem'' er så bare at han ikke en den type jeg plejer at falde for. Jeg plejer at falde for dem der ser lidt 'bad boy' agtig ud og ham her ser egentlig bare normal ud, måske lidt nørdet. Så jeg ved ikke rigtig om jeg kan komme til at synes at han er lækker og evt. tænde på ham hvis det når så langt... Jeg kan godt lide at have kontakt med ham og kan også rigtig godt lide når han nusser mig eller sådan noget når vi ser film.
Hvad skal jeg lige gøre?
Jeg har selv en dejlig nørd herhjemme - han var heller ikke den jeg i første omgang ville tiltænke som en lækker fyr, men han var så sød, havde en sødt smil og et dejligt glimt i øjnene.
Vi startede også ud med film, hygge og dengang festede vi også meget - og det endte så med at vi udviklede rigtige følelser for hinanden og blev kærester
det er snart 7 år siden og vi venter vores første om 8 uger 
Nåe jeg så sidder i dag og tænker over det med fyre, så er jeg bare så glad for at have min dejlige bamsede nørd, når han smiler bliver jeg stadig blød i knæene og han er helt automatisk blevet fræk og dejlig at se på.
Hvis jeg var dig så ville jeg ikke bruge den der med at "det er ikke typen jeg falder for" - han kunne være din drømmefyr og behandle dig som en prinsesse resten af livet 
Hvad er vigtigst? En sød og dejlig fyr som du nu nok ville finde attraktiv med tiden (dine følelser ændre sig jo hvis han er den rette) - eller en fyr der automatisk er lækker i dine øjne fra starten, men måske er en idiot? Du finder jo aldrig du af det før du prøver 
Anmeld