Rydde op på Facebook...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Honningblomst

gør I også det eller??
Jeg havde vidst fået godkendt en masse "venner" som jeg ikke kender så godt og hvis liv jeg ikke har brug for at følge med i....og så fandt jeg også lige ud af at man nemt kunne skjule alle dem der konstant laver tests med hvor lækre navne, øjne, røv og hår de har, hvor kloge de er er...osv osv ...ikke alt det som uvidende mennesker ikke kan blive vidende om..
Nå, men nu blev der slettet 30 mennesker og skjult en masse, så nu er det spændende hvor tit de få jeg har på og som jeg kan følge med i opdaterer...smiler
Overspringshandlinger er fantastiske og eksamenslæsning svær med to børn hjemme..
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Pia.

Ja det kan du tro jeg gør... men jeg godkender heller ikke folk jeg slet ikke kender - eller det vil sige jeg har nogle piger her inde fra som jeg har som venner, men det er også de eneste jeg ikke rigtig kender...

Knus Pia.

Anmeld

8. juni 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Ja det kan du tro jeg gør... men jeg godkender heller ikke folk jeg slet ikke kender - eller det vil sige jeg har nogle piger her inde fra som jeg har som venner, men det er også de eneste jeg ikke rigtig kender...

Knus Pia.

Det gør jeg skam heller ikke...men jeg havde en del jeg feks havde gået i skole og efterskole, HF, seminarie osv med...og de fylder bare derinde og har ingen betydning eller værdi i mit liv...og heller ikke på min facebook...men tror bare jeg har fået defineret hvordan jeg ønsker at bruge FB og det skal altså være med mennesker som for mig har betydning...enten i form af min fortid eller nutid.
Har også haft nogle herinde fra og nogle af dem taler eller skriver jeg jo slet ikke med, så de er altså også røget...smiler-
Knus Eva..

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Mange som er bruger på FB, de godkender hver enkelt, os selvom de ikke kender personen.. synes det er dybt godnat... Nogen gør det bare for at godkende... Jeg har kunne venner på listen derinde, som jeg kender... Det er jo op til hver enkelte, hvem de godkender og ikke godkender... Om man kender personen eller ej.. 

Anmeld

8. juni 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Mange som er bruger på FB, de godkender hver enkelt, os selvom de ikke kender personen.. synes det er dybt godnat... Nogen gør det bare for at godkende... Jeg har kunne venner på listen derinde, som jeg kender... Det er jo op til hver enkelte, hvem de godkender og ikke godkender... Om man kender personen eller ej.. 

Hvorfor have nogen man ikke kender??

Jeg har godkendt en masse fra min skolegang gennem tiden feks og de mennesker levede jeg jo fint uden inden jeg kom på FB, så de er slettet igen...synes egentlig det er mærkeligt at de skal følge med i mit liv-smiler

Anmeld

8. juni 2009

Pige2009

Eva skriver:

gør I også det eller??
Jeg havde vidst fået godkendt en masse "venner" som jeg ikke kender så godt og hvis liv jeg ikke har brug for at følge med i....og så fandt jeg også lige ud af at man nemt kunne skjule alle dem der konstant laver tests med hvor lækre navne, øjne, røv og hår de har, hvor kloge de er er...osv osv ...ikke alt det som uvidende mennesker ikke kan blive vidende om..
Nå, men nu blev der slettet 30 mennesker og skjult en masse, så nu er det spændende hvor tit de få jeg har på og som jeg kan følge med i opdaterer...smiler
Overspringshandlinger er fantastiske og eksamenslæsning svær med to børn hjemme..
Knus Eva..

Jeg burde simpelthen også få ryddet op, for jeg har mange som jeg godt nok kender, men det er jo ude i periferien og ikke nogen man snakker med mere. Bare fyld er de. Personligt hader jeg alle de der test, og når folk sender mig links til alle mulige og umulige test. Det er for mig tidsspilde af højeste grad.

Jeg må få ryddet op en af dagene. God tråd, Eva...

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Eva skriver:

Hvorfor have nogen man ikke kender??

Jeg har godkendt en masse fra min skolegang gennem tiden feks og de mennesker levede jeg jo fint uden inden jeg kom på FB, så de er slettet igen...synes egentlig det er mærkeligt at de skal følge med i mit liv-smiler

Det Spørger jeg jo os om... Jeg kan ikke se hvad jeg skal med folk jeg ikke kender, her bliver der trykket på ignorere knappen... Det er bare min mening...  

Anmeld

8. juni 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Jeg burde simpelthen også få ryddet op, for jeg har mange som jeg godt nok kender, men det er jo ude i periferien og ikke nogen man snakker med mere. Bare fyld er de. Personligt hader jeg alle de der test, og når folk sender mig links til alle mulige og umulige test. Det er for mig tidsspilde af højeste grad.

Jeg må få ryddet op en af dagene. God tråd, Eva...

Ja, ikke...det synes jeg også...-smiler-
Og er da glad hvis jeg lige fik givet dig et spark-smiler- jeg havde i hvert fald MANGE som ikke der var nogen grund til jeg havde derinde...så nu er det ordnet...
Knus og dejlig dag til dig..

Anmeld

8. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det er ikke så længe siden jeg gjorde det samme  Så min vennemængde er blevet pænt reduceret

Anmeld

8. juni 2009

Diana...

Jep jep her er der os blevet ryddet op   der er nogen man bare bliver irriteret over at de fylder så meget hi hi. men ja her er der os ryddet op. Men jeg synes ikke det er altid den skjul knap virker synes jeg får en masse frem alligevel måske jeg har gjort det forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.