Hvilken frisure ville du vaelge til din dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

BellaT

Har stemt nr. 2. Det er min drengs frisure, når det ikke er helt nyklippet. Nr. 3, 4 og 5 synes jeg slet ikke er kønne. Nr. 6 er for kort.

Og nr. 1 er fint. Det er den frisure min dreng ville få, hvis ham og hans far havde samme smag som mig. Gad godt prøve det bare 1 gang. Men nej, strit skal det være. Det er også fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Gravid2012

Baagøe skriver:

Hvor gammel er han?

han er kun omkring 6 uger saa det er nok ikke tid endnu... hvornaar er det egentlig tid har jeg ingen andelse om ? hvornaar har de haar nok ?

Anmeld

27. november 2012

Ka+Ma=Be

Klipper min søn tilnærmelsesvis som drengen på billede 6 - bryder mig ikke om langt hår til drenge I hvert fald ikke min. Så han bliver trimmet kort i siderne og klippet i toppen

Anmeld

27. november 2012

Ka+Ma=Be

Gravid2012 skriver:

han er kun omkring 6 uger saa det er nok ikke tid endnu... hvornaar er det egentlig tid har jeg ingen andelse om ? hvornaar har de haar nok ?

Det er meget forskelligt  

Jeg klippede min søn første gang da han var 8-9 måneder, mener jeg  Og det var før mine veninders sønner, som havde MEGET længere hår

Anmeld

2. december 2012

Pige2009

Gravid2012 skriver:

Meget forskelligt fra barn til barn. Laura blev klippet første gang, da hun var 1 år, men en dreng i hendes DP var først klippeklar, da han var 2

Anmeld

2. december 2012

Tranebaer

Har med det samme fravalgt dem der kræver hårprodukter - 6 og 2. Det hører ikke til hos så små drenge synes jeg.

Og langt hår og grydehår er jeg heller ikke til. Så 1 og 5. 1 er på grænsen til for langt.

Anmeld

2. december 2012

modesty

Det kommer jo helt an på barnets hår. Nogle af de frisurer vil ikke være pæne til drenge med tyndt, glat hår (som min søn f.eks).

Jeg HADER "produkt"-frisurer til små børn (og til voksne for den sags skyld). Nr 1 er det pæneste, synes jeg.

Anmeld

2. december 2012

Mor til Mike

Gravid2012 skriver:

Ikke fordi jeg skal ha min soen til frisoer lige nu... men engang ..

saa sad lige og kiggede paa google, paa nogen billede af baby boy haircuts...

er nysgerrig, hvilken en af disse ville i vaelge?

Helt sikkert nummer 2 <3 skal min egen dreng have når han får mere hår.. hihi 

Anmeld

2. december 2012

Camilla..

Gravid2012 skriver:

Ikke fordi jeg skal ha min soen til frisoer lige nu... men engang ..

saa sad lige og kiggede paa google, paa nogen billede af baby boy haircuts...

er nysgerrig, hvilken en af disse ville i vaelge?

nummer 2 - helt klart

bryder mig slet ikke om det lange hår til drenge.

Anmeld

2. december 2012

LinLin

3 og 4 kan jeg overhovedet ikke lide!

Min store på seks bliver klippet med maskine, men han får aldrig noget i håret (det vil han ikke, heldigvis ) så han er vel en 2 eller 6

Den mindste på to har meget hår! Men når han bliver klippet er det ala nr 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.