Dum morgen hos dagplejen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Miia90

Imorges kom philippa og jeg trille med barnevogn. de skulle i legestuen hele dagen. dagplejen havde gjort i andre børn klar. Philippa halvsover lidt og tager hende stille og roligt op. dagplejemoren finder philippas flyverdragt frem ( philippa har kørerdragt på) Følger dagplejemoren hiver philippa ud af mine arme og piller hurtigt hende overtøj af ude på trappesteen og giver hende flyverdragt og sko på. philippa blev så ked af det og blev jeg faktisk også  skyldte mig at vinke hej hej og gik så. ville ikk gøre den store farvel scenne ud af det.

Skrev 30min efter og spugte om min prinesse var glad igen. hun skrev ja, hun synes det var spænende at kører i bus og masser sjovt legetøj.

Puha en morgen. glæder mig til at hente min datter kl. 16.00

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

B&J

er ked af du har haft denne oplevelse, men kan det lad sig gøre du evt aflevere lidt før? så undgår du jo dette en anden gang eller aftaler når de skal i legestue så kan du aflevere lidt før... for det er ikke en sjov oplevelse du lige har haft

når vores børn græder jamen så knuser vores hjerter

Anmeld

27. november 2012

Frejsmor

Ej hvor træls en start på dagen.. Stakkels pus bare sådan at blive revet ud i kulden..

Hmm, kan man ikke aflevere nede i selve legestuen?

Altså det gør vi i hvert fald i min kommune.. Når børnene skal i legestue, afleverer og henter man dem der.. Det ville ikke kunne hænge sammen for mig ellers, da Frej altid bliver afleveret 8.30-9..

Håber din lille datter havde en god dag i legestuen trods den lidt hårde start!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.