Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal li være sikker, man siger ÆL oftes er den 12.16. dag, men er det fra sidste mens første dag eller den dag mens stopper?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sidste mens første dag er dag 1 og hvis du har en cyklus på 28 dage vil det være dag 12 hvor første dag var sidste mens start dag
Bertris skriver: sidste mens første dag er dag 1 og hvis du har en cyklus på 28 dage vil det være dag 12 hvor første dag var sidste mens start dag
Super, jeg havde den første mens dag d. 21, og min cyklus er 26 dage, så har jeg ÆL fra ca. d. 03 Dec?
Anonym skriver: Super, jeg havde den første mens dag d. 21, og min cyklus er 26 dage, så har jeg ÆL fra ca. d. 03 Dec?
nej ved 26 dages cyklus er det 10 dage, altså nu her på lørdag d. 1. i teorien
Det står på den guide vi har til ægløsningstest
Bertris skriver: nej ved 26 dages cyklus er det 10 dage, altså nu her på lørdag d. 1. i teorien Det står på den guide vi har til ægløsningstest
Se, det var godt at vide, mange tak for hjælpen, er det så ca fra den. 01-05 eller hvor længe ?
Ved du det?
ÆL ligger som udgangspunkt 14 dage FØR 1.mens dag,men en normal lutealfase kan være 12-18 dage ( når du trækker dagen for ÆL og 1.mens dag fra).
Så man skal aldrig regne fra 1 mens dag,for så rammer man højst sandsynligt aldrig ÆL.
mea skriver: ÆL ligger som udgangspunkt 14 dage FØR 1.mens dag,men en normal lutealfase kan være 12-18 dage ( når du trækker dagen for ÆL og 1.mens dag fra). Så man skal aldrig regne fra 1 mens dag,for så rammer man højst sandsynligt aldrig ÆL.
Men har meget uregelmæssig mens, hvordan finder man så ud af det?
Ja der desværre kun 2 måder,og det er at teste med ÆL test fra din mens stopper,eller have sex hver 2-3.dag fra mens stop til mens start.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128