Jeg har ingen ægløsning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. november 2012

gruener

Jeg piger.. Vi har nu prøvet at give Liam en lillebror/søster i snart 8 mdr.. Hvilket i forvejen er utroligt frustrerende, da Liam kom til på p-piller.. Men.. Nu er min ægløsning ikke kommet.. Jeg skulle have ægløsning idag, og har testet igår og nu her og den er negativ.. Hvad kan det betyde?? Har i oplevet det. Normalt er den der præcist og har en fast cyklus på 28-29 dage.. 

Kram Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

gruener

Ingen erfaringer??

Anmeld

27. november 2012

Rockertand

gruener skriver:

Jeg piger.. Vi har nu prøvet at give Liam en lillebror/søster i snart 8 mdr.. Hvilket i forvejen er utroligt frustrerende, da Liam kom til på p-piller.. Men.. Nu er min ægløsning ikke kommet.. Jeg skulle have ægløsning idag, og har testet igår og nu her og den er negativ.. Hvad kan det betyde?? Har i oplevet det. Normalt er den der præcist og har en fast cyklus på 28-29 dage.. 

Kram Sara

Din ægløsningsdag kan svinge fra måned til måned, det er meget normalt, at den kommer på 12.-16. dagen, men den kan også lige pludselig falde på 9. dagen eller helt udeblive en enkelt måned.

Du kan også pludselig opleve et LH-peak på nogle få timers varighed, og så er den altså rigtig svær at fange.

Anmeld

27. november 2012

Miss Church

gruener skriver:

Kram Sara

Husk, at testen viser positiv, når der er mellem 24-36 timer til man har ægløsning, så hvis har æl i dag, var testen ikke nødvendigvis positiv i går. Så du kan sagtens have æl alligevel. 

Jeg synes personligt, at æl-test skaber mere forvirring end gavn 

for at det snart lykkedes for jer 

Anmeld

27. november 2012

gruener

Rockertand skriver:

Din ægløsningsdag kan svinge fra måned til måned, det er meget normalt, at den kommer på 12.-16. dagen, men den kan også lige pludselig falde på 9. dagen eller helt udeblive en enkelt måned.

Du kan også pludselig opleve et LH-peak på nogle få timers varighed, og så er den altså rigtig svær at fange.

Tak for svar  Jeg plejer at kunne mærke når den er der, en det har jeg slet ikke kunne i denne måned.. Måske den pringer over nu her.. Så håber jeg den er tilbage næste måned.

Anmeld

27. november 2012

gruener

Miss Church skriver:

Husk, at testen viser positiv, når der er mellem 24-36 timer til man har ægløsning, så hvis har æl i dag, var testen ikke nødvendigvis positiv i går. Så du kan sagtens have æl alligevel. 

Jeg synes personligt, at æl-test skaber mere forvirring end gavn 

for at det snart lykkedes for jer 

Tak for dit svar, jeg har testet idag også og stadig intet.. Men måske springer den bare over en måned, som en tidl. har skrvevet.. 

Jeg tror også bare at jeg er meget utålmodig.. Liam kom på p-piller og nu har vi været igang i 8 mdr og stadig intet.. Og det er ikke ligetil ikke at fokusere på det, når man sådan ønsker det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.