nu tænder jeg på sm-bdsm-bc men lukket verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Dinna88

lisesp83 skriver:

Leger med strøm, og kan godt lide kvælning

Så er man i min verden ikke normal, sorry to say

Men god fornøjelse

Det er ikke ret sødt skrevet - man styrer jo ikke hvad man tænder på, ligesom at nogle ikke vil mene at homoseksualitet ikke er normelt, så er det ikke just noget man selv styrer. Det er jo ikke unormalt, bare fordi det ikke er en del af din hverdag. Til gengæld er det et MEGA tabu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Miss Kat

OK, læste det bare som det var et stort samtaleemne, jeg er af den natur, at sex er noget intimt mellem parterne, jeg deler ikke ud af hvad vi laver - heller er med veninder, det er kun mellem min mand og jeg

Jeg studsede over det samme. Lød som om TS havde forsøgt at pådutte dem det, hvilket jeg også ville stejle over. Jeg synes absolut ens sexliv er en privat sag, som ens omgangskreds heller ikke burde have den store interesse i.

TS: At dine veninder finder dig på et sexsite, er også uheldigt, men det kan jo desværre nemt ske. At de vælger at se ned på dig og den ene cutter kontakten, er jo bare plat. Det rager virkelig ikke dem, hvad du foretager dig på den front. Jeg synes ikke, du kan stille et spørgsmål rettet mod alle ud fra to veninders reaktioner, for de fleste mennesker burde være open-mindede nok til bare at tænke at det må du da selv ligge og rode med.  Det lyder helt klart som om, du godt kunne bruge nogle mere pålidelige veninder.

Anmeld

27. november 2012

Carina:-)

Jeg foragter det ikke,men det er meget langt fra min verden.

Og så forstår jeg slet ikke hvorfor du fortæller dine venner om dine seksuelle tilbøjligheder.

Jeg er tæt med mine veninder,men vores sexliv holder vi for os selv.

Anmeld

27. november 2012

Anonym skriver:

nej jeg lever ikke under ham 24-7 jeg lever under ham når min børn er i seng og kun under det vi laver jeg vasker ikke op når han siger men er jeg børnefri jamen så er jeg hans tøs fuldt ud han må lege hvor og hvornår han vil stort set han kender min grænser...

jeg har på ingen måder nogen slag der er synlig eller jo man kan se på halsen når vi leger med kvælning og det er det har altid tørklæde på så det ikke ses...

smider jeg tøjet kan man se hvad der tænder mig....

vi går i svinger og har sex med andre mænd end ham ogsåhan nyder at se på...

er for nylig også begyndt at lege med strøm

Jeg håber du passer på dig selv,om ikke andet så for dine børns skyld.

Anmeld

27. november 2012

lisesp83 skriver:

Men god fornøjelse

Arrghh.... det er du vist ikke dommer til at kunne beslutte hvad der er normalt eller ej.

At DU ikke tænder på det,er ikke det samme som at det er unormalt.

Så længe det foregår frivilligt og hverken er med fysisk eller psykisk tvang,og er imellem voksne mennesker-ja så er det vel normalt.

Anmeld

27. november 2012

lisesp83

Carina:-) skriver:

Arrghh.... det er du vist ikke dommer til at kunne beslutte hvad der er normalt eller ej.

At DU ikke tænder på det,er ikke det samme som at det er unormalt.

Så længe det foregår frivilligt og hverken er med fysisk eller psykisk tvang,og er imellem voksne mennesker-ja så er det vel normalt.

Det er bare min mening, jeg gør mig skam ikke til dommer.

Skrev hvad jeg syntes, ikke hvad hun skal og ikke skal

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

Carina:-) skriver:

Jeg håber du passer på dig selv,om ikke andet så for dine børns skyld.

Lige præcis der jeg vil hen. For min opfattelse af "den verden" er at det er noget, der præger ens hverdag meget mere end, "normal sex". Fx som TS siger, at det er noget de bruger i det daglige, for ellers keder hun sig. Det er også det indtryk jeg fik, da jeg så det program, der var med Bubber.

Og at man virkelig skal tænke over, hvad man leger med af farlige ting, når man også har børn.

Eller hvad hvis de nu en dag, ser nogle af mærkerne... hvad kan børnene ikke tro?

Ikke fordi jeg har noget imod at man gør det... tænker bare sådan på de kære børn

Anmeld

27. november 2012

lisesp83

Dinna88 skriver:

Det er ikke ret sødt skrevet - man styrer jo ikke hvad man tænder på, ligesom at nogle ikke vil mene at homoseksualitet ikke er normelt, så er det ikke just noget man selv styrer. Det er jo ikke unormalt, bare fordi det ikke er en del af din hverdag. Til gengæld er det et MEGA tabu.

Det er bare min mening, jeg gør mig skam ikke til dommer.

Skrev hvad jeg syntes, ikke hvad hun skal og ikke skal

Man må vel gerne komme med sin mening, desuden skriver jeg det med et , så intet ondt der

Anmeld

27. november 2012

vitapigen

lisesp83 skriver:

Men god fornøjelse

Jeg har det på samme måde som dig...

Synes det er skræmmende at man kan tænde på sådan noget

Anmeld

27. november 2012

lisesp83

vitapigen skriver:

Jeg har det på samme måde som dig...

Synes det er skræmmende at man kan tænde på sådan noget

Ja det er nok det jeg mener, det er meget skræmmende. Og ikke noget man er vant til at høre/snakke om.

Men fred være med det, håber bare ikke det ender galt, det er nok der jeg vil hen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.