Barnedåb & Bryllup samme dag ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Jeg har været med som gæst og jeg syntes det var super ærgeligt at vi kun så drengen da han blev døbt, derefter var der helt alm. bryllup.

Personligt ville jeg adskille de to begivenheder, det ene er for mig en barnefest og det andet en voksenfest.

/Fenja

Ja det er egentlig også min tanke  

Jeg var til en af mine bedste veninders bryllup/søns barnedåb, og begge oplevelser blev desværre lidt halve Man husker det hverken rigtigt som bryllup eller som barnedåb. 

Og festen endte ved 20-21 tiden fordi alle skulle hjem og putte unger - det var lidt ærgerligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Fenja09

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det er egentlig også min tanke  

Jeg var til en af mine bedste veninders bryllup/søns barnedåb, og begge oplevelser blev desværre lidt halve Man husker det hverken rigtigt som bryllup eller som barnedåb. 

Og festen endte ved 20-21 tiden fordi alle skulle hjem og putte unger - det var lidt ærgerligt.

Ja, det er nok meget fint beskrevet at det bliver "halvt".

Jeg følte så slet ikke at vi havde været til barnedåb, men udelukkende bryllup og det kan godt være at det ikke skal gå op i penge, men vi havde givet drengen for 700 kr i dåbsgave og vi fik kun et glimt af ham i kirken - det var skuffende. Vi havde selvfølgelig også købt bryllupsgave, da vi godt vidste at de havde valgt at samle begge dele.

Jeg synes at barnet skal være i centrum til en barnedåb og brudeparret til et bryllup

Anmeld

27. november 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Ja, det er nok meget fint beskrevet at det bliver "halvt".

Jeg følte så slet ikke at vi havde været til barnedåb, men udelukkende bryllup og det kan godt være at det ikke skal gå op i penge, men vi havde givet drengen for 700 kr i dåbsgave og vi fik kun et glimt af ham i kirken - det var skuffende. Vi havde selvfølgelig også købt bryllupsgave, da vi godt vidste at de havde valgt at samle begge dele.

Jeg synes at barnet skal være i centrum til en barnedåb og brudeparret til et bryllup

Ej hvor ærgerligt

Vi vidste også på forhånd hvordan det blev, da de havde sendt ønskesedler ud til begge dele  

Men vil give dig helt ret. Hver fest sit fokus Synes udelukkende det skal gøres som en lille surprise, hvis man ikke ønsker at gøre så meget ud af et bryllup, men ellers ville jeg ikke råde nogen til det.

Anmeld

27. november 2012

Nadia&Daniel

mybaby-girl skriver:

Heey

Hva siger I til der er barnedåb og bryllup samme dag ??

Nogen der feks har holdt det eller har været til festen ved nogen der holdte det på den måde ???

Jeg tænker lidt at vi hader lidt at være midtpunkt, skulle holde taler og alt det der .... Så vi holdte det sammen med barnedåben, og så bare en ekstra kage og så bare holde festen for barnet ....

Håber I har nogle gode råd

Laura blev døbt samme dag vi blev gift (12.02.11)  hun var lige knap 4 mdr. Selvom hun blev døbt samme dag, var festen om aften mere en bryllupsfest end en barnedåbsfest, for det første sov hun næsten hele aften væk (svigermor passede hende til festen) og for det andet, så var hun så lille, at hun ikke tænkte over hun ingen fest fik/havde..

Anmeld

27. november 2012

K&S

mybaby-girl skriver:

Heey

Hva siger I til der er barnedåb og bryllup samme dag ??

Nogen der feks har holdt det eller har været til festen ved nogen der holdte det på den måde ???

Jeg tænker lidt at vi hader lidt at være midtpunkt, skulle holde taler og alt det der .... Så vi holdte det sammen med barnedåben, og så bare en ekstra kage og så bare holde festen for barnet ....

Håber I har nogle gode råd

Jeg synes, det kan være en super god ide, men jeg ville nok invitere til begge dele, så gæsterne er forberedte

Ellers kan jeres og gæsterne forventninger til dagen muligvis være meget forskellige og det kan godt gå hen og "ødelægge" dagen.

Bare en tanke fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.