Hvad betyder det, når lille Freya gør sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Deaktiveret profil

Min lille Freya mus, er begyndt at gøre mig lidt nervøs... Igår aftes og nu her ligger hun hver 10.min og kommer med et spjæt op med armene! (Lidt ligesom når vi er faldet i søvn og det føles som vi falder ned, hvor vi også kommer med et spjæt!) Er der nogen der ved hvorfor hun gør det, skal jeg være nervøs for det, eller er alt normalt? ;-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

A.n.onym.

Freyasmor skriver:

Min lille Freya mus, er begyndt at gøre mig lidt nervøs... Igår aftes og nu her ligger hun hver 10.min og kommer med et spjæt op med armene! (Lidt ligesom når vi er faldet i søvn og det føles som vi falder ned, hvor vi også kommer med et spjæt!) Er der nogen der ved hvorfor hun gør det, skal jeg være nervøs for det, eller er alt normalt? ;-S

det er "gribe-refleksen" det havde min søn også de første 4-5 mdr. det er vist ret normalt :-)

Anmeld

26. november 2012

Deaktiveret profil

MommyK skriver:

det er "gribe-refleksen" det havde min søn også de første 4-5 mdr. det er vist ret normalt :-)

Okay...

det ser bare så ubehageligt ud, får det helt dårligt.. ;-( 

Anmeld

26. november 2012

Ka+Ma=Be

Også kaldet moro refleksen :-) det er en medfødt refleks som forsvinder om nogle måneder

Anmeld

26. november 2012

A.n.onym.

Freyasmor skriver:

Okay...

det ser bare så ubehageligt ud, får det helt dårligt.. ;-( 

Må lige rette mig selv - det er mororefleksen :-) men ja det er lidt skræmmende. Ser lidt voldsomt ud - hvis du er bekymret skulle du næsten høre sundhedspl. næste gang - for at få lidt ro i sindet? (Har du sikkert også tænkt dig)

Anmeld

26. november 2012

Deaktiveret profil

MommyK skriver:

Må lige rette mig selv - det er mororefleksen :-) men ja det er lidt skræmmende. Ser lidt voldsomt ud - hvis du er bekymret skulle du næsten høre sundhedspl. næste gang - for at få lidt ro i sindet? (Har du sikkert også tænkt dig)

Ja det er lidt skræmmende, især når man ligger som førstegangs mor og ikke aner hvad der sker, men tak for svaret.. Har lige googlet den refleks og faldet mere til ro... ;-) 

Meeen, har nu taget hende op til mig, så hun kan sove op ad mig, ( nok mest for at berolige mig) ;-D Hehe! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.