Perle billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Pigent

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe de perler til at lave billeder af og hvad hedder de for de hedder vel ikke perle billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Karla

Barnepigen skriver:

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe de perler til at lave billeder af og hvad hedder de for de hedder vel ikke perle billeder

Du kan købe dem ved Panduro hobby. De hedder photo pearls

Anmeld

26. november 2012

Miss Kat

Åh dem ønsker jeg mig en hel stak af i julegave. Det ser rigtig hyggeligt ud. Og ja, som Karla siger, de hedder Photo Pearls og kan købes i hobbyforretninger. Faktisk så jeg dem også til salg i legetøjsafdelingen i Bilka, men tror, prisen var den samme.

Anmeld

26. november 2012

Karla

Miss Kat skriver:

Åh dem ønsker jeg mig en hel stak af i julegave. Det ser rigtig hyggeligt ud. Og ja, som Karla siger, de hedder Photo Pearls og kan købes i hobbyforretninger. Faktisk så jeg dem også til salg i legetøjsafdelingen i Bilka, men tror, prisen var den samme.

Det er rigtig hyggeligt!
Ved Panduro kan man købe sådan et startsæt, så har man alt til at komme igang. Og det er rigtig simpelt!

Anmeld

26. november 2012

Miss Kat

Karla skriver:

Det er rigtig hyggeligt!
Ved Panduro kan man købe sådan et startsæt, så har man alt til at komme igang. Og det er rigtig simpelt!

Super.  Jeg sysler i forvejen en del med Hama perler, så jeg bliver lidt genren. Glæder mig til at komme i gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.