Opkast på madressen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Glad Giraf

Min lille pige kastede i nat op i sengen, og selvfølgeligt var tisselagnet blevet foldet så det er trukket ned i madressen... Og det stinker!!

Nogle råd til at få lugten væk? Glemte selvfølgeligt at købe rodalon da jeg var ude og handle tidligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

L&V

Nina1988 skriver:

Min lille pige kastede i nat op i sengen, og selvfølgeligt var tisselagnet blevet foldet så det er trukket ned i madressen... Og det stinker!!

Nogle råd til at få lugten væk? Glemte selvfølgeligt at købe rodalon da jeg var ude og handle tidligere

Vanish spray brugte vi på vores sofa efter vores datter havde en go gang omgangssyge ud over den

Anmeld

26. november 2012

th

Nina1988 skriver:

bioteks spray eller vanish

Anmeld

26. november 2012

Glad Giraf

Månsson skriver:

Vanish spray brugte vi på vores sofa efter vores datter havde en go gang omgangssyge ud over den

Puh ha synes bare det er en værre omgang, med den stank... Prøvede med sæbespåner og det hjalp lidt, men skal da ud og købe noget vanish så

Tak

Anmeld

26. november 2012

Glad Giraf

th skriver:

bioteks spray eller vanish

Det vil jeg skynde mig at købe... Tak

Anmeld

26. november 2012

L&V

Nina1988 skriver:

Puh ha synes bare det er en værre omgang, med den stank... Prøvede med sæbespåner og det hjalp lidt, men skal da ud og købe noget vanish så

Tak

Det ga i hvert fald en dejlig duft her, vi ku ik holde ud og være i stuen for stanken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.