Jeg er bange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

Henri84

Min søn skal have dræn i ørerne på fredag... Det vil sige han skal i narkose... Det er en kort narkose, der som regel går godt, alligevel er jeg grædefærdig.
Min søn har været i narkose 1 gang før. Han var kun 1 mdr. på det tidspunkt, og pga. narkosen var vi ved at miste ham. De kunne ikke få ham ud af narkosen, han gik i kramper, og måtte efterfølgende på intensiv hvor han havde brug for hjælp af c-pap... Det skulle ikke havde nogen betydning, nu hvor han er 9 1/2 mdr, og alligevel er jeg fuldstændig grædefærdig og bange for at miste ham
Hvor er der bare lang tid til fredag lige nu
Skulle bare lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Becks

Held og lykke med ham...
Det skal nok gå godt det hele

Knus

Anmeld

8. juni 2009

Sweet1978

Kan godt forstå dig, har set det i tv og det ser rigtigt grimt ud når narkosen virker, men det skal nok gå....

Anmeld

8. juni 2009

4xGreve

Henri84 skriver:

Min søn skal have dræn i ørerne på fredag... Det vil sige han skal i narkose... Det er en kort narkose, der som regel går godt, alligevel er jeg grædefærdig.
Min søn har været i narkose 1 gang før. Han var kun 1 mdr. på det tidspunkt, og pga. narkosen var vi ved at miste ham. De kunne ikke få ham ud af narkosen, han gik i kramper, og måtte efterfølgende på intensiv hvor han havde brug for hjælp af c-pap... Det skulle ikke havde nogen betydning, nu hvor han er 9 1/2 mdr, og alligevel er jeg fuldstændig grædefærdig og bange for at miste ham
Hvor er der bare lang tid til fredag lige nu
Skulle bare lige ud med det..

Åh Sødeste...

Er sikker på det nok skal gå. han har jo bevist så mange gange at han er den sejeste lille dreng, der kæmper for han vil jo være sammen med far og mor!!

Tænker på jer...

Anmeld

8. juni 2009

Tynen

Jeg er helt sikker på at det nok skal gå!
Men kan sagtens følge dig.
Selvom vi ikke havde en grim oplevelse med narkose i bagagen, var jeg selv grædefærdig den dag det skulle ske, men helt ærligt.. Så synes jeg faktisk at fasten var det værste

Det hele er overstået på under 5 minutter og det er heldigvis så lille et indgreb at der ikke er de vilde gener bagefter!

Jeg krydser finger for at I trods alt kommer godt igennem dagen!

Anmeld

9. juni 2009

Nanna1985

Kan godt forstå dig.. Det må ikke være sjovt  

Men det skal han nok klare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.