Er jeg den eneste der korser sig voer den artikkel der var i...øh,tror det var ekstra bladet???
Helt ærligt, at komme og påstå man KUN kan købe lyst brød til sie børn fordi man ikke har råd til rugbrød....det er jo helt hen i vejret?
At børn i dagens Danmark må gå afsted uden madpakke fordi skoler osv ikke tillader hvidt brød i madpakkerne??
Jeg kan sagtes forstå skolerne siger hvidt brød er en skidt ting, helt sikkert. Hvad jeg ikke forstår er at forældre vil sende deres børn afsted uden en madpakke fordi de ikke har råd til rugbrød???
En billig pakke rugbrød koster måske 2-3 kr mere end en pakke toastbrød og mætter mange gange mere. Og billigt pålæg må da altid være en leverpostej...hvor end kedelig sådan en madpakke kan være må det da være et bedre alternativ til ingenting.
Og i artiklen sidder selv samme mr som ikke har råd til brød til sine børn..og ryger.
Jamen helt ærligt, så bliver jeg altså både harm over hendes uansvarlige opførsel, men får også medlidenhed med de børn der så åbanbart skal undvære mad fordi forældrene ryger.
Jeg er klar over at økonomiske "tilfælde" ofte ryger netop fordi de giver lidt i en røv elendig hverdag, men det kan jo ikke passe børnene skal mangle noget pga af det.
Dette indlæg er ikke for at kritisere økonomisk udsatte, rygere eller andre grupper, men udelukkende fordi jeg simpelthen ikke forstår forældre kan være SÅ ulogisk tænkende.
Anmeld