Mangler en mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg er super irriteret på min kæreste i øjeblikket! Han kan bare ikke gøre noget godt nok, og jeg ved at jeg somme tider sætter for høje krav, men der er SÅ mange små ting der går mig på nerverne!

Han sidder med sin computer/telefon hele tiden og spiller spil.

Han er begyndt at undgå at hjælpe til herhjemme, så jeg står med ALT!

Om morgenen sørger han kun for sig selv og så tager han på arbejde så jeg står med børn og dyr.

Der er en masse små projekter vi skal i gang med i huset, men hele tiden er han negativ indstillet på det og derfor bliver det ikke til en skid

Jeg er alene og udelukkende inde i vores økonomi (stramme økonomi) og har masser gange bedt ham deltage, men han er slet ikke interesseret.

Han ryger - på trods af at vi kun har 4000 kr til mad og smøger om mdr

Han falder i søvn på sofaen hver aften, men nægter at gå i seng før jeg går med (som om han tror jeg laver alt muligt andet)

Han går aldrig med mig i seng, så er han frisk fordi han har ligget og sovet på sofaen hele aftenen

Når han så kommer i seng tænder han for fjernsynet så jeg vågner/sover uroligt.

Ja i bund og grund er der bare SÅ mange ting der pisser mig af i øjeblikket.!
Jeg er nok også en smule hormonella pt - næsten halvejs i graviditeten.

Hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg er super irriteret på min kæreste i øjeblikket! Han kan bare ikke gøre noget godt nok, og jeg ved at jeg somme tider sætter for høje krav, men der er SÅ mange små ting der går mig på nerverne!

Han sidder med sin computer/telefon hele tiden og spiller spil.

Han er begyndt at undgå at hjælpe til herhjemme, så jeg står med ALT!

Om morgenen sørger han kun for sig selv og så tager han på arbejde så jeg står med børn og dyr.

Der er en masse små projekter vi skal i gang med i huset, men hele tiden er han negativ indstillet på det og derfor bliver det ikke til en skid

Jeg er alene og udelukkende inde i vores økonomi (stramme økonomi) og har masser gange bedt ham deltage, men han er slet ikke interesseret.

Han ryger - på trods af at vi kun har 4000 kr til mad og smøger om mdr

Han falder i søvn på sofaen hver aften, men nægter at gå i seng før jeg går med (som om han tror jeg laver alt muligt andet)

Han går aldrig med mig i seng, så er han frisk fordi han har ligget og sovet på sofaen hele aftenen

Når han så kommer i seng tænder han for fjernsynet så jeg vågner/sover uroligt.

Ja i bund og grund er der bare SÅ mange ting der pisser mig af i øjeblikket.!
Jeg er nok også en smule hormonella pt - næsten halvejs i graviditeten.

Hvad skal jeg gøre?

Tag en snak med ham om det.. Lav evt. en liste over de ting her så du ik taber fokus under samtalen Hvis han vil dig det bedste så vil han undgå de ting der går dig på så vidt muligt

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Tag en snak med ham om det.. Lav evt. en liste over de ting her så du ik taber fokus under samtalen Hvis han vil dig det bedste så vil han undgå de ting der går dig på så vidt muligt

Jeg har nævnt det SÅ mange gange, men der sker ikke en skid..

Sidder sågar og kigger på mit budget hvis jeg valgte at smutte... Men det er jo heller ikke nødvendigvis den bedste løsning bare at skride når det bliver lidt svært.

Kan være jeg skal skrive tingene ned og vise ham ALLE de ting der går mig på! så kan det være han ændrer holdning lidt

Anmeld

26. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Sidder sågar og kigger på mit budget hvis jeg valgte at smutte... Men det er jo heller ikke nødvendigvis den bedste løsning bare at skride når det bliver lidt svært.

Kan være jeg skal skrive tingene ned og vise ham ALLE de ting der går mig på! så kan det være han ændrer holdning lidt

Det er skide irriterende når det er sådan.. Men jeg kan nu godt forstå dine tanker! Jeg har ik samme problem med min nuværende kæreste men har haft det med tidligere og det gider man bare ik gå og bruge sin tid på!

Anmeld

26. november 2012

Nemesis

Anonym skriver:

god ide med listen og ja snak med ham igen..og måske du så skal gøre ham det helt klart, at du faktisk ser det her som så stort et problem at du overvejer at flytte fra ham!

Måske det kan hjælpe jer at lave et skema over hvem der laver hvad hvilken dag (og laver han det ikke, så laver du det ikke for ham)

Skal han fx. vaske en dag men ikke får det gjort.så vasker du simpelthen ikke hans tøj!

skal han vaske op..så lader du opvasken stå til han har taget den!

Så længe han ved du bare gør det hvis han lader det være, ja så længe vil han lade være med at gøre det.

pøj pøj med det.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.