Må man godt være det, træt af graviditeten? for det hænger mig efterhånden ud af halsen! Og det gør min mand også! Jeg er træt af folk rager på mig, min mave er åbenbart alle mandseje og mig, ja jeg har åbenbart ikke en skid at skulle have sagt. Jeg er pisse træt af at have ondt. Og jeg er pisse træt af at ta det tunge læs- hvad fanden med om manden tar sin del? Evt kunne han bede folk skride ud af mit fjæs i stedet for bare at glo dumt når folk rager på mig. Han ku jo bede folk lukke røven når de siger ting som NØJ HVOR ER DU STOR

Tak spasser! Fordi det var da lige hvad jeg trængte til at høre!! Jeg er pisse træt af læger, jordermødre, familie og alle andre der ikke ser MIG men kun graviditeten. Jeg er stadig MIG! Hvor fanden er jeg henne? Jeg bliver hverken set eller hørt og jeg har lyst til at skrige. Eller bare være i fred, men jeg kan ikke engang bare skride med hunden, for jeg kan ikke gå ret langt før mit bækken låser

Og nå ja, jeg er pisse utaknemmelig og elsker ikke mit barn fordi jeg føler sådan her fik jeg smidt i hovedet af en eller anden dum ko der åbenbart kender mig bedre end jeg kender mig selv. FUCK DIG! Er hvad jeg har at sige til det. Har lyst til at slå min mand, det her er HANS skyld! Og han stiller bare aldrig op for mig!
Synes virkelig det stinker at være gravid, baby er parat til at komme nu, men hvor blir veerne så af? HVOR ER DE????? Jeg gider ikke mere. Absolut ikke mere.
Anmeld