Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Er der andre der har set det program med Jesper der er iværksætter, bor hos sine forældre og mistede sin kæreste til hjernecancer?Puha den var hård, og hvor håber jeg bare, at han finder kærligheden igen, for det der er da ikke til at bære!
Er der andre der har set det program med Jesper der er iværksætter, bor hos sine forældre og mistede sin kæreste til hjernecancer?Puha den var hård, og hvor håber jeg bare, at han finder kærligheden igen, for det der er da ikke til at bære!
Hvad kanal er/var det på?
Jeg fik godt nok også tårer i øjnene, dengang jeg så programmet
AalborgPigen skriver: Hvad kanal er/var det på?
Dot D skriver: Jeg fik godt nok også tårer i øjnene, dengang jeg så programmet
tarkoflen skriver: Ja det var barke løjer!Jeg har en veninde der mistede sin mand til en hjernesvulst som 27 årig, så det ramte måske også lidt ekstra hårdt!
Ja det var barke løjer!Jeg har en veninde der mistede sin mand til en hjernesvulst som 27 årig, så det ramte måske også lidt ekstra hårdt!
Det er jeg ked af at høre, men ja, så rammer det tit hårdere, når man har haft det tæt inde på livet
Dot D skriver: Det er jeg ked af at høre, men ja, så rammer det tit hårdere, når man har haft det tæt inde på livet
kan ikke se programmet på dr`s hjemmeside den melder fejl
Sphynxlover skriver: kan ikke se programmet på dr`s hjemmeside den melder fejl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128