Så fik jeg set Mit Publikum... Nøj hvor jeg tudede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2012

tarkoflen

Er der andre der har set det program med Jesper der er iværksætter, bor hos sine forældre og mistede sin kæreste til hjernecancer?

Puha den var hård, og hvor håber jeg bare, at han finder kærligheden igen, for det der er da ikke til at bære!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Er der andre der har set det program med Jesper der er iværksætter, bor hos sine forældre og mistede sin kæreste til hjernecancer?

Puha den var hård, og hvor håber jeg bare, at han finder kærligheden igen, for det der er da ikke til at bære!

Hvad kanal er/var det på?

Anmeld

28. november 2012

Dot D

Jeg fik godt nok også tårer i øjnene, dengang jeg så programmet

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

AalborgPigen skriver:

Hvad kanal er/var det på?

Det var på DR1 forleden dag, men mon ikke du kan finde det, hvis du gerne vil se det

Det var det første i rækken og det hedder bare Mit publikum.

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

Dot D skriver:

Jeg fik godt nok også tårer i øjnene, dengang jeg så programmet

Ja det var barke løjer!

Jeg har en veninde der mistede sin mand til en hjernesvulst som 27 årig, så det ramte måske også lidt ekstra hårdt!

Anmeld

28. november 2012

Dot D

tarkoflen skriver:

Ja det var barke løjer!

Jeg har en veninde der mistede sin mand til en hjernesvulst som 27 årig, så det ramte måske også lidt ekstra hårdt!

Det er jeg ked af at høre, men ja, så rammer det tit hårdere, når man har haft det tæt inde på livet

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

Dot D skriver:

Det er jeg ked af at høre, men ja, så rammer det tit hårdere, når man har haft det tæt inde på livet

Ja det er bestemt ikke sjovt! Jeg kendte hende ikke den gang, for jeg kender hende igennem den kæreste hun har i dag, men hun har været meget åben omkring det, og hvor er det bare frygteligt at miste den man elsker til noget så grusomt!

Jeg har set et af de andre programmer også, hende med hestene i USA, og der tudede jeg også til sidst, men ikke så meget som til det her!

Anmeld

28. november 2012

Sphynxlover

kan ikke se programmet på dr`s hjemmeside den melder fejl

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

Sphynxlover skriver:

kan ikke se programmet på dr`s hjemmeside den melder fejl

Hmm den melder også fejl her... Måske siden er nede? Ellers er det fordi jeg sidder på en iPad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.