Tapet på 1 væg KØKKEN - Nogen som vil vise billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. november 2012

bøllen

Vi er ved at lave nyt køkken , og væggene er lavet som pudset mur ( snyd ) jeg vil gerne have tapet på den ene væg da der ellers bliver hvidt derude og det ønsker jeg IKKE

Så hvis nogen vil dele billede  ville det være så fedt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

MorDk

Jeg kigger liiiige med ...

Anmeld

26. november 2012

bøllen

MorDk skriver:

Jeg kigger liiiige med ...

Velkommen håber der sidder nogen der har billeder de vil dele

Anmeld

26. november 2012

bøllen

Denne væg som står for skud . og tapet som der overvejes

Nogen der vil dele et færdigt resultat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2012

bøllen

Slet ingen 

Anmeld

27. november 2012

hekran

Når vi engang kommer dertil, vil jeg have et kæmpe verdenskort (dækkende over hele væggen) ved spisepladsen. Det  skulle nok give noget at snakke om Desuden har vi mange venner i udlandet og har rejt og boet i andre lande, så geografisk orientering har altid været vigtig for os. 

Anmeld

27. november 2012

FrkDitte

bøllen skriver:

Vi er ved at lave nyt køkken , og væggene er lavet som pudset mur ( snyd ) jeg vil gerne have tapet på den ene væg da der ellers bliver hvidt derude og det ønsker jeg IKKE

Så hvis nogen vil dele billede  ville det være så fedt.

Hej, vi har valgt et grafittitapet.. ellers var det bare en hvid væg. Vores køkken har hvide låger og gulvet er også lyst.. Så for at bryde lidt med det hele valgte vi et lidt "vovet" tapet.. 

Næste skridt bliver nye lamper, som skal være sådan nogle fabrikslamper i metal..tror jeg vil passe godt til..

D.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2012

bøllen

FrkDitte skriver:

Hej, vi har valgt et grafittitapet.. ellers var det bare en hvid væg. Vores køkken har hvide låger og gulvet er også lyst.. Så for at bryde lidt med det hele valgte vi et lidt "vovet" tapet.. 

Næste skridt bliver nye lamper, som skal være sådan nogle fabrikslamper i metal..tror jeg vil passe godt til..

D.

Wauuu det ser godt ud Tak fordi du ville dele.

vores køkken bliver nemligt også helt hvidt, væggene bliver hvide . Gulvet bliver mørkegråt.

så tænkte som dig en væg for at bryde ...

ser fedt ud har i selv sat det op ?

tænker om det er svært med mønster, det skal jo passe sammen

Anmeld

27. november 2012

bøllen

Marita skriver:

Når vi engang kommer dertil, vil jeg have et kæmpe verdenskort (dækkende over hele væggen) ved spisepladsen. Det  skulle nok give noget at snakke om Desuden har vi mange venner i udlandet og har rejt og boet i andre lande, så geografisk orientering har altid været vigtig for os. 

Ej det lyder spændende og som en god ide

er sikker på det kan give mange gode snakke

Anmeld

27. november 2012

FrkDitte

bøllen skriver:

Wauuu det ser godt ud Tak fordi du ville dele.

vores køkken bliver nemligt også helt hvidt, væggene bliver hvide . Gulvet bliver mørkegråt.

så tænkte som dig en væg for at bryde ...

ser fedt ud har i selv sat det op ?

tænker om det er svært med mønster, det skal jo passe sammen

Tak 

Banerne er 1 meter brede, så man skal mindst være to om det. Det er ret nemt at sætte op, ikke svært at det til at passe sammen.

Vi gjorde desværre den fejl, at vi ikke spartlede glasvævet ud inden vi satte det op. Det gør at man kan ane glasvævsmønstret igennem tapetet når lyset falder på + det heller ikke klæber så godt i sammenføjningerne.

Vi har osse tapet i soveværelset..og jeg vil også gerne have noget i stuen.. men det er jo ikke gratis 

D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.