Testdag ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2012

mth1987

Jeg syntes det er en smule svært at sku finde ud af hvornår jeg har testdag når min mens er meget uregelmæssig. (Havde sidste periode med første mens dag d. 30/7 og igen første mens d. 14/10) jeg aner derfor heller ikk hvornår jeg har æl.... Vi har prøvet siden august nu og sidste gang lykkedes det på 1-2 mdr. 

Det er en smule frusterende jeg ikk kan ha styr på min æl !!!

overvejer at tage til læge hvis ikk jeg får min mens omkring d. 14 dec

var til lægen for en måned siden for gu tjek hun nævnte at jeg måske sku undersøges for pco hvis ikk den blev regelmæssig/gravid snarest. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

et-ønske

mth1987 skriver:

Jeg syntes det er en smule svært at sku finde ud af hvornår jeg har testdag når min mens er meget uregelmæssig. (Havde sidste periode med første mens dag d. 30/7 og igen første mens d. 14/10) jeg aner derfor heller ikk hvornår jeg har æl.... Vi har prøvet siden august nu og sidste gang lykkedes det på 1-2 mdr. 

var til lægen for en måned siden for gu tjek hun nævnte at jeg måske sku undersøges for pco hvis ikk den blev regelmæssig/gravid snarest. 

Krydser alt for at du enten er gravid, eller for din mens

For det er ikke sjovt at have PCO  min er ihvertfald ved at drive mig til vanvid!!

Jeg er i hormonbehandling, og har desværre heller ikke styr på hvornår jeg skal teste. Skulle have haft min mens onsdag i sidste uge, testede onsdag-torsdag og igår, og alle 3 var negative. Har svært ved at vudere om jeg allerede nu skal opgive håbet for denne periode.

Anmeld

26. november 2012

mth1987

babywish13 skriver:

Krydser alt for at du enten er gravid, eller for din mens

For det er ikke sjovt at have PCO  min er ihvertfald ved at drive mig til vanvid!!

Jeg er i hormonbehandling, og har desværre heller ikke styr på hvornår jeg skal teste. Skulle have haft min mens onsdag i sidste uge, testede onsdag-torsdag og igår, og alle 3 var negative. Har svært ved at vudere om jeg allerede nu skal opgive håbet for denne periode.

Håber virkelig heller ikk at jeg har det. Men har taget en del på fra sidst graviditet og det er har jeg ikk lige ku få væk. Men det eneste tegn på der er min mens.

og det var bare så nemt for os sidst. Denne gang planlagde vi det så jeg stoppede med p-piller i januar så det burde jo være normalt nu. 

men tak for de krydsede fingre. Jeg håber da også for jer at der snart sker noget 

Anmeld

26. november 2012

FrkZier

mth1987 skriver:

måske du kunne prøve ÆL-teste, for at finde ud af hvornår din ÆL ligger?

men under alle omstændigheder, håber jeg snart den bliver mere reglmæssig

Anmeld

26. november 2012

mth1987

FrkZier skriver:

måske du kunne prøve ÆL-teste, for at finde ud af hvornår din ÆL ligger?

men under alle omstændigheder, håber jeg snart den bliver mere reglmæssig

Jeg overvejede det sidste gang jeg fik mens men hvis jeg skal købe 70 æl test bliver det en dyr fornøjelse  

men planen er at hvis/når jeg får mens så må jeg ha købt en stak æl for bliver nødt til at vide noget mht æl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.