Jeg ryger og æder for meget ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Anonym trådstarter

En eller anden pleace stop mig!
Enten så ryger jeg eller så æder jeg!
Jeg er ikke til at stoppe og det kan tydelig ses på vægten!
Vi prøver endda også at blive gravide, uden held endnu, men det tror jeg da fanden når jeg ryger som en fordrukket sømand!
Jeg har ingen problemer med at stoppe rygning ved en graviditet kan dog først få det ind i hovedet og fixe det når jeg er gravid!

Somebody help me!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Vi prøver endda også at blive gravide, uden held endnu, men det tror jeg da fanden når jeg ryger som en fordrukket sømand!
Jeg har ingen problemer med at stoppe rygning ved en graviditet kan dog først få det ind i hovedet og fixe det når jeg er gravid!

Somebody help me!!

Tror altså ikk rygning har noget og sige min kæreste ryger som en skorsten og gjorde jeg også før jeg bliv gravid ig det lavet i 1 hug

Anmeld

25. november 2012

Faith

Har du overvejet hypnose?

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Tror altså ikk rygning har noget og sige min kæreste ryger som en skorsten og gjorde jeg også før jeg bliv gravid ig det lavet i 1 hug

Selvfølgelig har rygning noget at sige, det indeholder over 4000 forskellige skadelige stoffer og nedsætter både frugtbarheden og mandes sædkvalitet

Heldigt for jer

Anmeld

25. november 2012

come2

Anonym skriver:

Somebody help me!!

Det forbedrer i hvert fald ikke chancerne for graviditet hvis man både ryger og er overvægtig

Kan du ikke tage noget frugt eller lign når du får trang til noget at spise?

Kunne den der e-cigaret ikke være en mulighed hvis du vil trappe ud af rygningen?

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Har du overvejet hypnose?

Sidder faktisk li og læser om det, men er det en "holdbar" løsning eller bare en lappeløsning der virker i x antal dage/uger....

Men det da et forsøg værd

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det forbedrer i hvert fald ikke chancerne for graviditet hvis man både ryger og er overvægtig

Kan du ikke tage noget frugt eller lign når du får trang til noget at spise?

Kunne den der e-cigaret ikke være en mulighed hvis du vil trappe ud af rygningen?

Jeg er slet ikke overvægtig, har bage taget på meget hurtigt (tror jeg vejer omkring 65kg nu), har altid lagt mellem 55-60 kg

Anmeld

25. november 2012

Swerg

Anonym skriver:

Selvfølgelig har rygning noget at sige, det indeholder over 4000 forskellige skadelige stoffer og nedsætter både frugtbarheden og mandes sædkvalitet

Heldigt for jer

Så stop dog

Anmeld

25. november 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg er slet ikke overvægtig, har bage taget på meget hurtigt (tror jeg vejer omkring 65kg nu), har altid lagt mellem 55-60 kg

Nåååh.

hva med motion? dyrker du det? det kan da være med til at holde vægten lidt nede.

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

Magic skriver:

Så stop dog

But how?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.