Angelspot skriver:
Godt at høre at der er nogen der forstår pligten i at have bopælsretten når det kommer til at involvere samværsforældren. Det er ikke alle der tager det lige seriøst og faktisk er klar over at det er en pligt og ikke en sød ting at gøre. Dejligt du har det på den måde med din søn og hans far
Og uden at gøre mig til dommer, så synes jeg det lyder meget fint (omend rigtig svært sikkert) at blande sig uden om hvad der foregår i hans weekender, selvom der nok skal være ting man har meget lyst til at rette på! 
Ja tragisk at det kan se så sort ud for et barn, hvor er det synd at han er kommet i klemme, din bonussøn! Er det eksens jalousi der har taget over og det er derfor din mand er blevet lukket lidt ude af alt?
Har i talt om at søge bopælsretten? For det er jo alle forældres ret, selvom det kan vende op og ned på barnets liv. Men det kan det jo også med det andet, sådan som det lyder. Man kan jo ikke tabe noget ved at prøve, sådan som hun lyder til at være...
Faktisk har bopælsforælderen overhovedet ingen pligt til at underrette om noget som helst..det forventes men det er ingen pligt og kan ikke pålægges bopælsforælderen at gøre dette.
Ja det har været rigtig svært at blande sig uden om, men man har bare ingen ret til det, hvilket jeg også meddelte skolen da de påpegede visse problemer efter samvær med far. De måtte derfor selv indkalde til møde og snakke med ham.
Om det er jalousi det tror jeg ikke. Jeg tror det handler om at HUN synes det er synd for både hende og drengen at de ikke har det der perfekte familieliv..at HUN skal undvære sin dreng..det er jo så synd for ham at han skal på samvær!!!!
Hun ville klart have det allerbedst hvis min mand trak sig helt fra samvær.
Så kunne hun jo også få medlidenhed på den konto...kort sagt ser hun desværre kun sine egne behov.
Ja vi har snakket om det, men tror min mand ved det vil koste for meget for ham personligt.(arbejdsmæssigt).så man kan sige drengen har to forældre der mest tænker på sig selv..det er sgu hård kost. Det er ikke særligt rart at tænke om sin mand.
Tror min mand stadig venter på der er nogle der for øje på at drengens mor ikke magter opgaven, selvom jeg har sagt at kommunen økonomisk ikke har råd til at se det.
igen er det drengen der taber og han har allerede mén for livet!