:'( er tom for ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. november 2012

NinaNymannMadsen

vi måtte igår sige farvel til en af vores kære venner.
han blev kun 30. han blev fundet livløs af hans bedste ven i sin egen lejlighed. årsagen kender ingen endnu.

det er hårdt at miste en man holder meget af.

igår aftes valgte mange af hans venner at samle sig ved hans lejlighed med lys og blomster for at mindes hvor smukt en menneske han var. det var en trist stæmning, ingen burde dø i sådan en alder. hans liv var jo kun lige begyndt.

selvom min store pige ikke forstår helt hvad det er der er sket, siger hun at hun savner ham og at han bor blandt stjerne nu.

håber kun han har det godt hvor han er nu.

måtte bare lige ud med det,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Dot D

uha, det var en hård én.... Det gør mig ondt på jeres vegne

Anmeld

25. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Rip 

Anmeld

25. november 2012

NinaNymannMadsen

Dot D skriver:

uha, det var en hård én.... Det gør mig ondt på jeres vegne

det var rigtig hårdt at få det afvide.

nu har kenneth min kæreste kendt ham i 22 år så det er rigtig hårdt for ham. jeg nåede desværre kun at kende ham i 4½ år men hold op der er ligepludselig tomt, han mangler. han plejede at komme her hver dag næsten.

Anmeld

25. november 2012

th

NinaNymannMadsen skriver:

igø
han blev kun 30. han blev fundet livløs af hans bedste ven i sin egen lejlighed. årsagen kender ingen endnu.

igår aftes valgte mange af hans venner at samle sig ved hans lejlighed med lys og blomster for at mindes hvor smukt en menneske han var. det var en trist stæmning, ingen burde dø i sådan en alder. hans liv var jo kun lige begyndt.

selvom min store pige ikke forstår helt hvad det er der er sket, siger hun at hun savner ham og at han bor blandt stjerne nu.

Det gør mig meget ondt mistede min veninde for 4 måned hun blev fundet på sofaen. Så ved hvordan du har det og hvad i kommer til at at gå igennem. Du må endelig skrive hvis du har brug for at komme af med tanker eller noget.

Anmeld

25. november 2012

Gardenia

Kan ikke rigtigt sige noget der får det til at gå væk, men du kan få alt det kærlighed som du kan slæbe

Anmeld

25. november 2012

M&N

Åhh nej hvor dybt tragisk

Sender en masse kram til dig og dine/hans nærmeste og kondolerer mange gange.

Anmeld

25. november 2012

NinaNymannMadsen

th skriver:

Det gør mig meget ondt mistede min veninde for 4 måned hun blev fundet på sofaen. Så ved hvordan du har det og hvad i kommer til at at gå igennem. Du må endelig skrive hvis du har brug for at komme af med tanker eller noget.

tak.
det er aldrig sjovt at miste en.
det må ha været forfærdeligt for hans kammerart der fandt ham livløs på sofaen. de to var som et gammelt ægtepar, fulgtes alle steder.

Anmeld

25. november 2012

NinaNymannMadsen

Gardenia skriver:

Kan ikke rigtigt sige noget der får det til at gå væk, men du kan få alt det kærlighed som du kan slæbe

tak.

Anmeld

25. november 2012

NinaNymannMadsen

BabyWish2012 <3 skriver:

Åhh nej hvor dybt tragisk

Sender en masse kram til dig og dine/hans nærmeste og kondolerer mange gange.

mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.