Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Problembarnet skriver: Tillykke med de 2 streger
Tillykke med de 2 streger
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malliebooh skriver: Hejsa.. Det giver vel ikke så meget mening for mig at skrive anonymt. Så mange oplysninger står der ikke på min profil, men hvis I finder ud af hvem jeg i virkeligheden er så tys tys, tak Jeg stod bag denne tråd - her I dag skulle jeg efter sigende være 3+6 og har fået en test med en tydligere streg. Jeg er bare så bange for sætte mine håb for højt op.. Det er nogle tests fra Lidl og der står på brugsanvisningen at man ikke må læse på testen efter 5 minutter - men stregen kommer først sådan så den kan ses efter 3-4 minutter. Har det noget at sige når bare det er inden for de 5 minutter eller er det fordi at jeg endnu ikke er for langt henne?? Bliver helt i tvivl jo.
Hejsa.. Det giver vel ikke så meget mening for mig at skrive anonymt. Så mange oplysninger står der ikke på min profil, men hvis I finder ud af hvem jeg i virkeligheden er så tys tys, tak
Jeg stod bag denne tråd - her
I dag skulle jeg efter sigende være 3+6 og har fået en test med en tydligere streg. Jeg er bare så bange for sætte mine håb for højt op.. Det er nogle tests fra Lidl og der står på brugsanvisningen at man ikke må læse på testen efter 5 minutter - men stregen kommer først sådan så den kan ses efter 3-4 minutter. Har det noget at sige når bare det er inden for de 5 minutter eller er det fordi at jeg endnu ikke er for langt henne?? Bliver helt i tvivl jo.
Der er da ikke så meget at være i tvivl om - det er to streger og de er aflæst inden for tid
FrkZier skriver: Der er da ikke så meget at være i tvivl om - det er to streger og de er aflæst inden for tid
Jaa du har ret
STOORT TILLYKKE!!!
emmagirl skriver: STOORT TILLYKKE!!!
hihi mange tak det er ihvertfald ikke tvivl nu, stregen bliver bare tydligere og tydligere , og kommer hurtigere frem
malliebooh skriver: hihi mange tak det er ihvertfald ikke tvivl nu, stregen bliver bare tydligere og tydligere , og kommer hurtigere frem
Ja, jeg så også dit nye billede!! Så dejligt
emmagirl skriver: Ja, jeg så også dit nye billede!! Så dejligt
Ja wee !
Og tillykke til dig også btw! Kan se det heller ikke er forfærdeligt lang tid siden du fandt ud af det
malliebooh skriver: Og tillykke til dig også btw! Kan se det heller ikke er forfærdeligt lang tid siden du fandt ud af det
Nej, det er også helt nyt Damn, jeg er glad
emmagirl skriver: Nej, det er også helt nyt Damn, jeg er glad
Årh det forstår jeg godt da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128