Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår får man udbetalt sin KH i denne måned??? Ved ikk om det er forskelligt fra kommune til kommune, men det er i Frederikssund kommune det drejer sig om? Og er det fra kl 00:01? Eller først om morgenen?
Håber nogen kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nu er jeg godt nok i hjørring men der er den kl 06-08 om morgen på ens konto
B&J skriver: nu er jeg godt nok i hjørring men der er den kl 06-08 om morgen på ens konto
Okay, hvad med dAto? Hvornår kommer de? Ved du det
Anonym skriver: Hvornår får man udbetalt sin KH i denne måned??? Ved ikk om det er forskelligt fra kommune til kommune, men det er i Frederikssund kommune det drejer sig om? Og er det fra kl 00:01? Eller først om morgenen? Håber nogen kan hjælpe
Fredag d 30
Anonym skriver: Okay, hvad med dAto? Hvornår kommer de? Ved du det
som en anden skriver fredag den 30 altid den sidste dag i månede på nør hvis det er en lørdag så kommer den en dag før
Det er sidste bankdag i måneden om morgenen her..
Man får udbetalt kh den sidste bankdag i måneden, uanset hvilken by man bor i. Pengene står på kontoen om morgenen.
/Fenja
Tusind tak for svar alle sammen !
udbetalingen sker sidste hver dag i morgen og det er forskelligt fra bank til bank hvornår du kan se dem.. men det er senest kl 6:00 den sidste hverdag
Som alle andre skriver De kommer den sidste bankdag i måneden.
Jeg har Nordea og plejer at kunne se KH-udbetalingen på min konto et par minutter over midnat.
Men det er vist forskelligt fra bank til bank.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128