Budget når baby ER ankommet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Anonym trådstarter

Hej baby 

Jeg vil lige høre hvad i ca bruger på baby om månede, er klar over at det stiger med alderen selvfølgelig, og at det er forskelligt fra familie til familie alt efter hvilke mærker man bruger i bleer osv. 

Håber i har mod på at hjælpe med;

Et ca beløb.

Hvad i køber

og hvor meget i køber. 

Det vil virkelig hjælpe mig meget, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Mettefpigen

Lukas fik mme så det kostede ca 150-225 om måneden.. Brugte/bruger rema bleer og vådservietter ca 150-200 om måneden... Han skiftede tøj str ca hver halvanden måned så det kostede også lidt...
Men så dyrt er det heller ikk.... Men mellem 500-1000 kr om måneden.. Alt efter om de bruger sut og hvilke mærker man bruger :-)

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Lukas fik mme så det kostede ca 150-225 om måneden.. Brugte/bruger rema bleer og vådservietter ca 150-200 om måneden... Han skiftede tøj str ca hver halvanden måned så det kostede også lidt...
Men så dyrt er det heller ikk.... Men mellem 500-1000 kr om måneden.. Alt efter om de bruger sut og hvilke mærker man bruger :-)

Tusind tak for svar ! Det kunne jeg i den grad bruge !! Tusind tak :-)

Anmeld

26. november 2012

modesty

Ja jeg vil også sige ca. 500-1000 pr. md. Og så selvfølgelig +3000 når de starter i institution.

Når de begynder at gå og er meget ude, er der dyre ting som vinterstøvler, flyverdragter o.s.v. Men til gengæld bruger de så den samme størrelse tøj i cirka 6-12 mdr., så dér sparer man så noget i forhold til det første år.

De begynder selvfølgelig også at spise mere jo større de bliver. Mad er jo gratis det første halve års tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.