Hvad foretrækker du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Fines mor

Hvad med nogle tærter, det er også nemt og ligetil ?

Jeg ville vælge nr. 1 og selv bage brødet inkl. rugbrød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Deaktiveret profil

Munder skriver:

Jeg ville vælge nr. 2.

Er der ikke mulighed for at lave sammenskudsgilde, så de gæster der kommer medbringer lidt?

Det var det jeg først spurgte folk om, men min svigermor mener det er at tigge! & hun vil ikke have jeg får hendes søns 30 års skal ligne noget fattigt! 

Anmeld

25. november 2012

Deaktiveret profil

Fines mor skriver:

Hvad med nogle tærter, det er også nemt og ligetil ?

Jeg ville vælge nr. 1 og selv bage brødet inkl. rugbrød

Aner intet om at bage tærter ;-D 

Anmeld

25. november 2012

Levi&LilysMor

nr 1 ... 

Anmeld

25. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Nr. to, men jeg ville nok smide noget mere kød på bordet, fx en glaseret skinke. 

Nr. et kommer an på, om det er lækkert pålæg og garniture - her ville jeg selv leverpostej, paté m.v. 

Anmeld

25. november 2012

LBK

Freyasmor skriver:

Forstil dig du skal stå for en 30 års surprise, du har lejet et lokale gratis, der kommer ca 25 folk! - Du har max 2000,- til den Eftersom det er December, så du skal også ha til julegaver mm... Folk medbringer selv drikkevarer! 

menu 1; Rugbrød, franskbrød med diverse pålæg, incl. Spyd med tomat, agurk og frikadeller?

Menu 2; Pastasalat, broccolisalat, bulgursalat, måske med frikadeller til? 

Hvilken menu foretrækker du? - Hvorfor? - Eller kender du en bedre menu? 

Menu 1. ;0)

Anmeld

25. november 2012

TeamRocket

Vi var til en 30års hvor menuen bestod af pølsehorn, frikadeller, salat og lasange med flutes og smør og det var faktisk udemærket og fødseldsdagsbarnets kæreste havde lavet alt selv for at spare penge. Så du skal bare vælge det du synes og som manden vil foretrække :-D

Anmeld

25. november 2012

Ina33

Freyasmor skriver:

Forstil dig du skal stå for en 30 års surprise, du har lejet et lokale gratis, der kommer ca 25 folk! - Du har max 2000,- til den Eftersom det er December, så du skal også ha til julegaver mm... Folk medbringer selv drikkevarer! 

menu 1; Rugbrød, franskbrød med diverse pålæg, incl. Spyd med tomat, agurk og frikadeller?

Menu 2; Pastasalat, broccolisalat, bulgursalat, måske med frikadeller til? 

Hvilken menu foretrækker du? - Hvorfor? - Eller kender du en bedre menu? 

Altså uden at støde dig, så synes jeg menu 1 virker sådan lidt børnefødselsdagsagtigt.... Menu 2 synes jeg lyder fin, men umiddelbart vil jeg mene der mangler lidt kød?

Jeg holdte selv fødselsdag for nogle år siden, vi var i alt 30 mennesker, inkl. alt rendte det op i 3500,-, og det var både mad og drikke osv., så jeg vil da tro at du sagtens kan få noget lækkert kød, og så stadig holde budgettet

Anmeld

25. november 2012

Zelinasmor

Det er slet ikke for at virke uhøflig, men jeg synes begge dele lyder vildt kedeligt. Nok fordi det er sådan noget jeg laver til hverdagsmad. Så synes slet ikke det er fødselsdags agtigt.

Hvis du får lokalet gratis og du ikke skal tænke på drikkevarer, så er der jo "kun" maden tilbage. 

Og der kan du SAGTENS diske op med f.eks et par stege, kartofel, salat hjemmelavet dressing og hjemmebagt børd til så mange mennesker.

Anmeld

25. november 2012

B&J

hvad med nogle forskellige tærter??? evt med salater til????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.