Junior sengerand!? hjæææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. november 2012

DenLykkelige

Hvor pokker finder jeg en junior sengerand...!
Jeg kan kun finde dem til almindelige tremmesenge, men da vores datter rykker i en juniortremmeseng kan jeg ikke finde nogen
Og vores datter kan ikke rigtig undvære den, da hun ofte vågner om natten fordi hun bumper hovedet ind i tremmerne og enderne!

Mvh
Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Janni.

Her har vi taget et tæppe, rullet det sammen til en lang pølse og lagt i kanten af sengen. Det virker fint her, vi havde nemlig sammen problem. 

Anmeld

24. november 2012

serinasmor

DenLykkelige skriver:

Hvor pokker finder jeg en junior sengerand...!
Jeg kan kun finde dem til almindelige tremmesenge, men da vores datter rykker i en juniortremmeseng kan jeg ikke finde nogen
Og vores datter kan ikke rigtig undvære den, da hun ofte vågner om natten fordi hun bumper hovedet ind i tremmerne og enderne!

Mvh
Camilla

Jeg tror desværre ikke de findes ... men ved heller ikke helt hvad du ville sætte den fast i

Anmeld

24. november 2012

DenLykkelige

Janni. skriver:

Her har vi taget et tæppe, rullet det sammen til en lang pølse og lagt i kanten af sengen. Det virker fint her, vi havde nemlig sammen problem. 

Problemet er at vores datter sætter sig op.. Og så lader sig falde, så hun slår sig ret højt oppe på tremmerne... Så tror at det med pølsen bliver for lav?

Anmeld

24. november 2012

DenLykkelige

serinasmor skriver:

Jeg tror desværre ikke de findes ... men ved heller ikke helt hvad du ville sætte den fast i

Det er ligesom en ganske almindelig tremmeseng, bare større
Så at sætte den fast er samme princip

Og jeg fik en sengerand med, eller.. Sengeformindsker, som passer i sengen... Men hun er jo det større så en sengeformindsker er jo ikke lige sagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.