Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor pokker finder jeg en junior sengerand...!Jeg kan kun finde dem til almindelige tremmesenge, men da vores datter rykker i en juniortremmeseng kan jeg ikke finde nogen Og vores datter kan ikke rigtig undvære den, da hun ofte vågner om natten fordi hun bumper hovedet ind i tremmerne og enderne! MvhCamilla
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her har vi taget et tæppe, rullet det sammen til en lang pølse og lagt i kanten af sengen. Det virker fint her, vi havde nemlig sammen problem.
DenLykkelige skriver: Hvor pokker finder jeg en junior sengerand...!Jeg kan kun finde dem til almindelige tremmesenge, men da vores datter rykker i en juniortremmeseng kan jeg ikke finde nogen Og vores datter kan ikke rigtig undvære den, da hun ofte vågner om natten fordi hun bumper hovedet ind i tremmerne og enderne! MvhCamilla
Janni. skriver: Her har vi taget et tæppe, rullet det sammen til en lang pølse og lagt i kanten af sengen. Det virker fint her, vi havde nemlig sammen problem.
Problemet er at vores datter sætter sig op.. Og så lader sig falde, så hun slår sig ret højt oppe på tremmerne... Så tror at det med pølsen bliver for lav?
serinasmor skriver: Jeg tror desværre ikke de findes ... men ved heller ikke helt hvad du ville sætte den fast i
Jeg tror desværre ikke de findes ... men ved heller ikke helt hvad du ville sætte den fast i
Det er ligesom en ganske almindelig tremmeseng, bare større Så at sætte den fast er samme princip Og jeg fik en sengerand med, eller.. Sengeformindsker, som passer i sengen... Men hun er jo det større så en sengeformindsker er jo ikke lige sagen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128