Fitness med lille baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.497 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Anonym trådstarter

Hvordan får du trænet i fitness med en lille baby? Tager du baby med, hvis ja, hvor befinder han/hun sig så? 

Er der ingen problemer ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvordan får du trænet i fitness med en lille baby? Tager du baby med, hvis ja, hvor befinder han/hun sig så? 

Ja, mor/barn træning i Fitnessworld, det er jo lidt noget andet Men der lå de bare på måtter og hyggede (eller i lift), imens der var hård træning for mor som god genoptræning efter fødslen. Men ved at mange steder helst ser man ikke har barnevogn med, og jeg ville ikke tage baby med på hold, da musikken der typisk er alt for høj til små børn

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Ja, mor/barn træning i Fitnessworld, det er jo lidt noget andet Men der lå de bare på måtter og hyggede (eller i lift), imens der var hård træning for mor som god genoptræning efter fødslen. Men ved at mange steder helst ser man ikke har barnevogn med, og jeg ville ikke tage baby med på hold, da musikken der typisk er alt for høj til små børn

Hvad er mor/barn træning?  Det findes da ikk i mit fitness-world ?

Anmeld

24. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvad er mor/barn træning?  Det findes da ikk i mit fitness-world ?

Det er egentlig lidt ligesom sådan et stram op hold, men hvor de tager hensyn til bækken og den slags der skal trænes op efter fødsel. Og så er barnet med, musikken lavere og instruktøren har forstand på efterfødsel. Men det er ikke i alle centre

Anmeld

24. november 2012

Glad Giraf

Da jeg var på barsel havde jeg hende med i barnevognen, så kunne hun stå foran et vindue så jeg kunne holde øje med hende...

Alt efter hvor længe hun sov, tog jeg hende enten med ind i liften og trænede videre hvis hun var i humør til det, ellers tog vi bare hjem

Det var ikk altid de længste træninger jeg fik, men sådan er det bare med bebser

Anmeld

24. november 2012

Den lykkelige

Med min datter havde man aldrig kunne tage hende med.. Men igår da jeg var i fitness center havde en kvinde sin lillle med på 4 mdr. Hun lagde hende bare henne i det ene hjørne på en dyne også trænede hun.. hun gik endda i bad og var væk i 15-20 min hvor baby bare lå alene ude ved maskinerne..  Havde jeg aldrig kunne finde på.. Men kommer jo meget an på hvordan barnet også er..

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Det er egentlig lidt ligesom sådan et stram op hold, men hvor de tager hensyn til bækken og den slags der skal trænes op efter fødsel. Og så er barnet med, musikken lavere og instruktøren har forstand på efterfødsel. Men det er ikke i alle centre

Okay  

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Med min datter havde man aldrig kunne tage hende med.. Men igår da jeg var i fitness center havde en kvinde sin lillle med på 4 mdr. Hun lagde hende bare henne i det ene hjørne på en dyne også trænede hun.. hun gik endda i bad og var væk i 15-20 min hvor baby bare lå alene ude ved maskinerne..  Havde jeg aldrig kunne finde på.. Men kommer jo meget an på hvordan barnet også er..

Hold da op! 

Det er da chokerende at være vidne til 

Jeg syntes bare det er så svært at finde ud af hvordan jeg skal tage hende med, lige nu er kæresten hjemme med mig, han har snart haft 8 ugers barsel, så han starter snart!  Så han kan ikke se efter hende imens mere, men min mor har sagt ja til at holde øje med prinsessen mens jeg træner, men alligevel.. Man føler sig sku lidt hjælpeløs.. 

Anmeld

24. november 2012

LilleLene

Anonym skriver:

her passer manden den bette mens moar her træner

Anmeld

24. november 2012

RiUL

Jeg havde Oliver med til mor/baby træning - og derudover havde jeg ham også med når jeg trænede alm. Jeg havde ham i liften/voksi og så lå han og sov eller hyggede mens jeg trænede. Han græd aldrig, og kunne snildt træne halvanden time Gik dog i bad derhjemme men da han begyndte at kravle var freden forbi Så måtte jeg vente med træning til farmand kom hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.